Trist, men ikke nå lenger
Jeg har snakket en del med en fyr på msn den siste uka, og han skulle komme på besøk til meg idag. Han hadde webcam, så jeg vet hvordan han ser ut, og han er en hyggelig og omtenksom fyr. Vi deler mye av de samme tanker og ligner hverandre i personlighet. Kanskje ikke kjæreste-materiale, men liker ham som en god venn.
Igår fikk jeg en forferdelig nyhet. Hans bror var på nett og brukte hans msn. Da fikk jeg beskjed om at han hadde vært i en bilulykke tidlig på dagen. Mot et vogntog! Han var på sykehus, men ikke våknet. Så vidt jeg vet så har han ikke våknet ennå. Broren hans fikk mitt mobilnummer og skulle sende meg sms når det skjedde noe mer, han skulle være hos ham inatt. Jeg har ikke hørt noe mer idag, og bare håper at alt går bra.
Utrolig hvor lite som skal til før noe skjer… Jeg vurderte å besøke ham om noen dager, men fant ut at det blir litt vanskelig når han er på et sykehus 60 mil unna. Merkelig hvor mye man kan bry seg om et menneske som man aldri har møtt, bare snakket med. Og hvor satt ut man faktisk kan bli. Jeg hadde store planer om å benytte meg av fri på formiddagen idag(begynner på jobb kl 15) og rydde og komme meg ut og trene. Isteden ble jeg sittende inne i finværet og bare tenke. Og bekymre meg for hvordan det går.

Usch, vad hemskt. Förstår att du fastnade inne en sådan gång. Man får så mycket tankar när något sker så här oförhappandes. Jag skulle nog rekomendera att du söker upp ngon att vara med, för det är inte bra att behöva vara ensam när tankarna far.
Tänker på dig jättemycket.
Kram Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Det var ett otäckt besked. Vi får hålla tummarna för att han ska ha klarat sig utan bestående men, när han vaknar. Stämmer personkemin, ja då bryr man sig…även om man aldrig träffats och det endast är vännskap. Tänker på dig, kram vännen.

Takk, trenger litt gode ord i en stund som denne. Jeg skal på jobb senere idag, og har en kollega jeg kan prate med der. Ellers er jo folk på ferie… Men det hjalp litt å skrive det ned her inne også. Det er først nå når det har gått flere timer at fakta faktisk har begynt å gå opp for meg, at han er alvorlig skadet. Klarte liksom ikke helt å tro på det igår. Tenker mye på ham og sender en masse positive tanker til ham og bare håper at det faktisk hjelper.

Snakket nettopp med broen hans på msn igjen og han våknet inatt! Jeg var en av de første han spurte etter, visstnok… Noe jeg ser på som en stor ære med tanke på at vi har kjent hverandre litt over en uke. Skadene var mest til bena og hodet, men han vil bli helt bra igjen. Nå kan jeg endelig puste ut igjen.
Vad jag är glad för din och hans skull! Det är skönt att läsa att han kommer att bli helt bra igen. Hoppas du kan få möjlighet att besöka honom!
Var väldigt orolig för hur det skulle vara med honom, ifall han vaknade upp. Det kan ju vara väldigt illa, en tågvagn är ju inget man leker med.
Massor med kramar, Ammi och alla pälsar.

Vad skönt att höra att han vaknat upp igen.
Förstår att det känns speciellt att han frågade efter dig vid uppvaknandet.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tror nok ikke jeg får sjansen til å besøke ham siden han er 60 mil unna… Men vi får prates litt på msn og sms til han er frisk nok til å reise hjem. Da er det bare en times kjøring en vei, istedenfor 6-7. Vi sendte noen sms tidligere idag og han har det bra.
Takk for all omtanke fra dere også. :)
Sköt om dig vännen och hälsa till killen att han ska krya på sig, så ni kan få träffas snart! Klem Ammi