Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 256 ggr
Theres
0

OT So you think you can dance :P

Någon som kollar?
Jag kollade på Amerikanska versionen för något år sedan och jag ääälskade det =)
Så klart man kollar på Scandinivia nu =)

Lite kul att en från Let´s Dance är med där :P
Blir ju automatiskt att man hejar lite på honom eftersom man nästan "känner" honom. (Ja, så mycket han man ju sett honom på TV). 

golf.ifokus.se

Trissan
0

jag kollade lite igår ;) det va lite roligt när alla losers kom in och trodde att dem kunde dansa ;)

sarae
0
Theres
0

#2 Kan du dansa? :P Jag är skitkass på att dansa… dansar inte ens sådär vanligt som man dansar när man är ute på korgen :P

golf.ifokus.se

sarae
0

#3 ja det tror jag att jag kan ;) har dansat i flera år, lade sedan av med det, men dansar för skojsskull. Men drömmen är fortfarande att bli dansare ;) lever för dans och illrar, eller ja, det är de 2 sakerna som gör mig lyckligast

FerretCrow
0

#4 åhh vad roligt samma som mig då=) drömmen är att bli scendansare men det längsta jag kommit är att ha pluggat dans tre år i gymnasie och sedan ha startat upp en revy och där skött all dans i tre års tid

Theres
0

Jag ljög förresten när jag sa att jag inte kan dansa :P Jag kan dansa efter koreografi, och salsa och vals och sånt. Gick på truppgymnastik ett år när jag var liten och då hade vi någon uppvisningsdans, + att jag gick på jazzdans… så jag KAN dansa… bara det att jag HATAR att dansa på utställen när det ska vara såndär spontan dans på stället… känns inte bra, jag vill ha koreografi :P

golf.ifokus.se

FerretCrow
0

#6 ja koreografi är oftast roligare då man även får träna minne med mera. sen ger det oftast mer träning åt kroppen samtidigt. jag älskar även att dansa då jag går ut på styrdans banor på sommrarna och när man går på krogen men nu har det inte blive av med magen och gud vad jag saknar det. finns så mycket energi som vill ut så här blir det att dansa och skutta lite då man damsuger och skurar om inte illrarna är vid ens fötter vill säga

Mstar
0

jag vill med ha koreografi.. aknske valde fel dans när jag började med magdansen.. :/ Hej å hå va fritt och avslappnat det ska behöva vara hela tiden..

FerretCrow
0

wiie min förra klasskompis johan var med och gick vidare till oslo=)

[jenkass]
0

floorfiller tyckte jag var bättre när det gick

FerretCrow
0

#10 ja det håller jag med om men det var ju ruskigt många som va med nu idag som oxå var med i floorfiller

[jenkass]
0

#11 jasså? jag tyckte inte det verkade så bra så har inte riktigt fastnat framför tv:n, men kul för dig då du har en klasskompis som gick vidare :)

FerretCrow
0

#12 akira va med som va i floorfiller sedan minst 4 till såg jag men kommer ej ihåg namnet. Thomas som va med i floorfiller känner jag oxå=) ja ska verkligen hejja på johan nu

FerretCrow
0

den blonda killen dom kallade för per gessle vet jag oxå vem det är men han gick ju tyvärr inte vidare=(

SofiaBlomberg
0

Ja jag kände också igen (per Gessle) =P Men jag kunde verkligen inte placera honom haha.

MVH Sofia

Medarbetare Akvariefisk.ifokus

FerretCrow
0

#15 ja men han har ju gått på timrå gymnasie hittar inte vilken klass bara o skolkatalogerna *arg* hihi men johan måste du ju känt igen? killen som gick tredje året med oss han läste all dans som vi gjort på tre år på ett.

SofiaBlomberg
0

Jag såg inte första programmet så om han var med där så missade jag de. Men jag kan ju alltid kolla upp på nätet. =)

MVH Sofia

FerretCrow
0

#17 nej det var programmet igår. dom vissade honom en snabbis först då han gjorde sina snygga balett piruetter sedan visade dom han i slutet då han gick för bi kameran och visade sin biljett=)

SofiaBlomberg
0

Då missade jag de, men jag ska kolla på reprisen *Lovar* =P

MVH Sofia

FerretCrow
0

#19 hehe det behöver du inte men hur länge ska dom vara i stockholm?

SofiaBlomberg
0

Jag vet inte faktiskt, men jag tror det var 2 avsnitt i stockholm, inte säker.

MVH Sofia

FerretCrow
0

#21 ja men dom har ju vare för jag vill att uttagningarna ska vara klara nu och tävlingen kan starta riktigt=)

SofiaBlomberg
0

dom ska ju till danmark och norge också,

MVH Sofia

Theres
0

Ikväll är det Oslo =)

golf.ifokus.se

FerretCrow
0

åhh vad segt. =P