Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 256 ggr
gameover
0

Misslyckad photosession!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag försökte jag ha en liten photosession (eller hur det stavas) med pälsen, jag valde dålig tajming då han mest sprang runt och hoppade och attackerade kameran och drog ner min fina bakgrund som jag hade satt upp så nogrant, så han fick leka med en blå kula så att han åtminstånde kunde vara still på ett ställe, men icke, han slängde runt sig, och av typ 50 bilder blev endast den här "bra", hoh, nu tackar vi gud att det finns digitalkameror! :D

Och jag vet att min kamera süger, längtar tills löneeeen kommer då blöir det en ny och bra kamera :*

Thaijna
0

Vilken fin bild! :)

Faxlin
0

Tycker det vart en jättefin bild. men visst är det underbart med digitalkamerorna. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Roxanne
0

fin bild jessica på min älskling ^^

gameover
0

Tacktacktack, gud vad jag längtar efter mi nnya kameraa!! Nu har jag hittat en annan som jag är helt förälskad i! Pirrar verkligen i händerna efter att få klicka runt på allt!!

Då kommer ni säga till om att det blir för många bilder som jag laddar upp, muaha!

Borgarn
0

Häftig bild. Vad har du som bakgrund? ?_? =P

gameover
0

#5 tack ;)

Det är en vit flisfilt, sen har jag ju photoshopat bort alla veck :*

Borgarn
0

#6 aha smartSkrattande

ferretgirl
0

Jätte fint foto du har tagit på din boll

gameover
0

#7 Japp, jag kan vara rätt smart ibland ;P

#8 tack :D

Jag hittade en till bil, den här var lite ljusare och det är mer hans riktiga färg! (jag orkade inte fixa bakgrunden sådär mycket)

Roxanne
0

#9 aaw min lilla boll! ^^

[tiiia]
0

riktigt söta bilder :)