titta vad jag har köpt =)

Jag har en likadan. Se upp bara, den är inte utbrotts-säker om man säger så. Jag hade den med illrar inuti i baksätet på bilen på väg till en träff. Helt plötsligt så hade jag inga illrar i den längre utan överallt annars. Man kan krafsa sig ut längst dragkedjan. Bara ett tips att hålla ögonen på. Nu står den uppställd hemma med gose-filtar i istället.
han verkar tycka den var mysig ;) tänk bara på att inte lämna den utan uppsikt. sånna burar är inte illersäkra för de flesta illrar, då de kraffasr loss dragkedjan. men för kortare turer är de supersmidigt!
jesss tänkte på det. jag brukar knyta ihop dragkedjorna så att han inte får upp dom på andra saker. så då borde den väl vara lite bättre=)

Har en liknande bur men den är rosa och kostade bara 50 spänn på rusta och min iller kommer inte ut ifrån den;)

Det är inte det att de öppnar dragkedjan just utan att de krafsar igenom tyget vid sidan om dragkedjan. Det tog säkert en hel kvart för mina att ta sig igenom där.
precis som rikki säger…jag har säkrat mina dragkedjor på buntband…men det hindrade inte ludde från att ta sig ut å gå sightsing på illeryran…elelr rikkis illrar att parta loss i mitt baksäta, när vi gjorde 125 på motorvägen ;) men så länge de är under uppsikt e det ok

Jag heter ju inte rikki längre ju….
ajsing…sorry…lätt att glömma. har ju ingen iller som heter ulrika som påminner mig

Du får väl döpa en av dina småttingar till det då.