OT. Filminspelning

Jag vill också vara med på film.
golf.ifokus.se

hihi :) om två veckor ska båda kattungarna som jag har hemma filmas ;)

de kommer och hämtar oss halv två och filminspelningen slutar 5 :O

nu e jag tillbaka hemma. :) filminspelningen gick toppen! det enda som jag tyckte var lite halvdant var att de sövde ner kisse :/ Scenen var att en tjej skulle begrava sin döda katt. så det blev till att söva Tequila. stackarn, nu vinglar hon fram ..
jag tog lite bilder under inspelningen och filmen släpps om ett år.
På bilden visas kattungen Tequila och skådespelaren som begraver henne. (inte på riktigt dårå :P )

Stackars katt :P
golf.ifokus.se

#5 , håller med dej! det värsta var att det var SVIN KALLT! så de skyndade sej på och spela in och sedan stoppade jag henne innanför jackan och skyndade mej in i bilen. efterdet tog dom deras fejk kisse :P
Vilken bok är det som blir film? Lite nyfiken, gillar allt åt rysarhållet..

Gu vad spännande =D
Jag måste se den filmen när den kommer ut :)
Dock läskigt det där med nedsövningen :/

#7 "skuggan av världen" tror jag boken hette eller så hette den .. "skuggan av värmen"
#8 JAAH! :) Det e klart att du måste ;) japp, det var lite läskigt ..
vi kommer somsagt kanske filma igen om 2 veckor.
Jag kan inte låta bli att tycka lite synd om kisse som måste bli sövd. Jag mår iaf pyton när jag vaknar efter sövning.
Sara

jag tkr JÄTTE synd om henne … hon har sovit hela eftermiddagen. men nu e hon pigg som en lärka :) nu e det race i hallen (;
jag var iaf inte berädd på att de skulle söva henne. Och att bara få 500 kr FÖR DOM RISKERNA är halv kul. Men det var ett äventyr att få se en inspelning :P

#11 det är säkert super roligt att ens djur få spela in en film det skulle jag oxå tycka. Men är verkligen 500kr värt med riskerna med sövning med mera? Djuret är värd mer för mig en ynka 500kr iaf. men det är ju upp till var och en. men hoppas man ser denna film så kan man säga att det där med katten visste jag hehe

japp, vi försökte ändra priset när vi fick reda på att hon skulle sövas -.-'
hihi, se den gärna :)