Iller iFokus

Iller

Etikett: berättelser
Läst 605 ggr
Telefonkontakt
0

Knarkhund ur fokus

Idag kom jag och Decapitated hem från en kryssning. När vi gick av båten så var det en väktare med en knarkhund. och hunden börjar nosa på Andreas och går efter honom (ouppmärksam som han är så märker han inget förens jag 5 meter bakom säger åt honom att stanna) och hunder nosar på skorna och byxbenen och jag springer ikapp och undrar vad den håller på med. Hunden skäller ju inte (som tur är) så den hittade inget knark. Väktarn frågar om vi gått av båten men det hade vi inte (vi var sjuka) och frågade sedan om vi hade husdjur. Haha, vi sa att vi hade iller och det var därför hunden nosade, helt ny lukt, då måste man ju nosa och vara olydig, knarkhund eller inte.

Tyckte att det var lite roligt att tack vare Sigge så stirrade masor med människor på oss och pekade och viskade. Så kan det gå när man stöter på knarkhundar och har iller Flört

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Norrskenets
0

hehe pinsamt men kul;) vattunalle va med om sånt när han filmade in en polis hund och hunden vart nästan mer intreserad av lukten på honom än vad han skulle göra hehe;)

Decapitated
0

Det var inte speciellt roligt :P

Men sigge tyckte säkert att han hade gjort ett bra jobb bara för att han fick mina byxor att lukta en massa han.

FerretCrow
0

sist när vi åkte båt åkte killen fasst i tullen för att hunden visade att killen hade något i sin fick på sidan av sina byxer och det visade sig vara snusdosan han reagerade på=P

Ceciliaolucifer
0

På Upplandsväsbysdjurklinik så fanns det ett foto inramat med en polis och hans polishund. Dem tackade djurkliniken för att dem lyckats rädda livet på hunden när hunden av misstag fått i sig droger under ett tillslag!

Hunden var alltså knarkhund ;) eller hur man säger…

Hayley
0

#4 hehe en knarkhund på knark…

sorry min otroligt taskiga humor ^

LiindaLarsson
0

när jag var på marknaden i helgen så var det alla hundar som luktade på mig och droig i kopplena efter mig heheh