Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 1727 ggr
parranassen
0

**mm du smaka rätt gott du**

tänkte lägga upp en tråd där ni kan lägga upp bilder där ni visar upp illerbett… om du fått ett härligt bett i fingrarna eller tårna av vassa illerhuggtänderFlört den här tråden kanske finns sen innan.. men isf har jag missat de…

vem har fått de värsta illerbettet?… du?.. fram med bildbevisRäcka ut tungan

Fruttisen
0

Mitt värsta illerbett gav inga bevis alls- det som är det värsta!

sarae
0

mitt värsta illerbett¨gjorde så att jag inte kunde fota det :P

parranassen
0

#1 #2 vad menar ni?

hehe putt ingen som har några fina bilder??Räcka ut tungan

[jenkass]
0

har aldrig fått, däremot från hund!

sarae
0

#3 hela tummen svullnade upp så jag kunde inte hålla kamera :p

LiindaLarsson
0

varför villl du se iller bett?

här finns det ingen iller som bits eller kommer att bitas

AlbaStiffler
0

Fick ett knivsårslikt bett av en kompis "tamråtta" häromdagen. kan knappt skriva på tangentbordet med mitt långfinger.

*tack och lov för stelkrampsspruta*

Theres
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna? Räcka ut tungan Jag har typ aldrig blivit biten. Bara en gång i tummen så det började blöda lite… men inte lika illa som när råttorna går på mig med sina vassa klor, då började det blöda mer än den gången när jag blev biten =) Blev biten av en råtta en gång så hela fingret svullnade upp… råttbett är värre än illerbett… ryser vid tanken :P

golf.ifokus.se

parranassen
0

#5 ojsanFlört

#6 tycker de vore kul o se.. jag har ju blivit biten ganska många gånger..så att de har börjat blöda och en gång till och med så att de knastra till i fingret.. ajaj jag är bara nyfiken på att se om de e några som lägger upp bilder men de kanske va en kass trådRäcka ut tungan

#8 oj då.. där lyckades du fånga de:P hehe lägg upp fler bilder om du har.. antar att de där e mest på lek? Räcka ut tungan

Theres
0

#9 Nej, har inte fler bilder, för de bits aldrig egentligen :P Inte ens sådär på lek, det har bara hänt den gången när jag lyckades få det på kort Förvånad

golf.ifokus.se

parranassen
0

#10 okej heheFörvånadCool

Sara
0

Det värsta var nog när jag blev biten i foten för några år sedan. Ärret finns kvar.

Men det värsta betten måste väl ändå Falo ha fått. Nån som hittar den gamla tråden?

Sara

[jenkass]
0

#12 menar du "endast för manliga läsare" ? har puttat den tråden iaf..

Mstar
0

Jag har blivit punkterad på översidan och undersidan av mitt långfinger precis vid nagelbandet av Banditen.. helt och hållet mitt fel- han skulle egentligen bara ta tillbaka sina nya pingelbollar som jag tog tillbaka innan han ens hunnit nosa på dem ordentligt..

Tummen på bilden (kortet taget några månader efteråt- satt vid nagelbandet när det var färskt) är från en annan iller- oxå mitt fel. Hade inte kollat upp illerns bakgrund och behandlade illern som jag behandlar min egna- vilket denna illern inte alls var van vid.  Det är det värsta på mina snart 8 månader som illerägare.

Gilla
0

Usch..mina ärr är inte borta än efter Marwins fantastiska brunstperiod :S

Aviendha
0

Jag har aldrig fotat, men Chade bet en gång loss toppen på pekfingret, alltså där fingeravtrycket "snurrar ihop", de satt bara fast i en liiten tråd, så läkaren tejpade fast den..

Jag har bra läkkött så de läkte ihop fort, men jag har fortfarande ingen känsel där.. Snart tre år sedan.

Sara
0

#13 ja precis!

Sara

Ceciliaolucifer
0

NI ÄR INTE SNÄLLA MOT MIG!!!! Jag har ju massor med artiklar på G´!!!!!! Räcka ut tungan

HannaM
0