Besök från fastlandet
Igår hade vi besök av Sofie och Manne… och deras illrar Örjan, Göris, Tara, Kola & Bianca.
Mammas klara favorit av dem var Örjan. Min favorit blev Tara, en av få albinoillrar jag har kunnat tänkt mig att behålla :)
Kola är ju också en favorit, då hon är min uppfödning… men den här gången hjälpte det inte att hon var jättevacker… Tara vann den kampen ändå :)
Tänkte sätta upp några foton som jag och mamma tog under besöket. Tyvärr så blev inte alla fotona så bra, så alla fem illrarna finns inte med…
Börjar med Sofie och Manne när de var ner i stallet och hälsade på våra vilddjur :)

Har ni hästar?

#10 Nej, vi har gjort illerhus av stallet. Så några hästar finns inte hos oss, bara hos grannarna.

#13 okejs, guuud så smart! Det måste väl vara skönt? :)

Vilka fina bilder ni har där. Skojigt att få se lite kort från besöket ute hos er. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jättekul och se alla bilder. =) ser ju riktigt trevligt ut hos er… Får väl ta mig en tripp till gotland någon gång och se ön. Har ju aldrig varit där förut men alla säger att det är riktigt fint där. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#16 ååh jag vill också till Gotland! Undra varför gotlands stvas "Gotland" och inte "Gottland"
hehe, illerträff eller?

#16: Gotland är riktigt fint. Var där när jag var liten. Och jag minns den sommaren än. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Gotland är ett öland öland är ett (gottland) -->"Gotland)