OT Skrivbordsunderlägg.
Det finns ju en tråd där du ska visa upp din Avatar i större bild om du vill, men nu vill jag se vad ni har för skrivbordsunderlägg på eran dator :D
Här är min bild.
Det är Epona på Julafton 2007. Inte mycket snö vi hade då =/.
golf.ifokus.se

oj hmm… Förut hade jag bilden på Cinkajou när han står bredvid snöillern, hehe. Men nu har jag en helt annan bild.
Jag älskar den här bilden. Mest för att jag är galen i yuri serier (typ lesbisk anime). Tänk om man var så duktig på photoshop att man kunde göra sånna bilder…
Bilden kommer från deviantart och är gjord av Druchii_yuri där :), om inte jag minns fel!
Jag har sovande Samson på skrivbordet för tillfället. Samson är min kise jag ska hämta hem nu den 23 mars då är han ca 12 veckor gammal. Brukar skifta ca var annan månad eller så, hade för ett halvår sedan så att det gick runt med alla mina foto i en viss ordning. Men rättsom det gick de inte runt mer, så nu får jag skifta för hand.

#2 trodde faktiskt det var du som hade gjort den, har ju sett del snygga bilder gjorda utav dig så det skulle ju inte förvånat mig om det varit du som gjort den:)
"Chaos is a friend of mine."

#8 va snyggt

grymt snygg sarah!
Vad snygga bilder alla har! Jag växlar mellan en hel del på mitt skrivbord, hälften illrar hälften annat snyggt. för tillfället är det denna

Paulina

#19 Tack
fin bild på bladen och gävlebron

#21 Tufft!