Murgrönans Illeruppfödning planerar Valpar 2008
Illervalpar planeras på två av mina honor mot vår/sommaren. Föräldrarna är trevliga djur med bra lynne och mkt krut i. Viltfärgade (men albino kan förekomma i ena kullen). De kommer att kräva en aktiv, tålamodig och envis ägare. Vi finns på Gotland med möjligheter till fastlandet.
För mer info eller frågor kolla: www.murgronan.info.se eller
maila: murgronansilleruppfodning@hotmail.com
tel: 073-6764436 ((pga oregelbundna jobbtider kan jag vara svår att nå över tel. /Malin))

Hoppas du hittar bra valpköpare=)

ja hoppas att man kan få hälsa på och mysa med bebisarna nu när man äntligen kommer hem igen =)

Putt
Ska bli kul att se dina fina valpkullar igen, men den här gången har jag bilder att sätta emot hehe
så kanske man inte dregglar lika mycket hehe
Nej Malin Nej Malin Nej Malin…. i år får du inte skicka foton till Patrik, ni lär fylla våran lägenhet med illrar 

GAAH, blir så sugen på en till iller! vi får väll se vad familjen säger 
*dreggel*
Paulina
#3 jag ser fram emot valpåret som kommer mn jag tycker det är fusk att du får valpar hemma före mig ;-) Mina tjejer tycker ännu det är allt för kallt för tt ens tänka så långt även om hormonerna på den yngste börjar hoppa runt redan :-)

#7 kallt här uppe i norrlands kalla skogar brunstar ju thyra och miilo glatt på=)
#8 jo men ni har ju era små inne och de påverkar ju -tyvärr- av värmen och ljuset de utsätts för i hemmet…så ni fuskar =)

#9 vart har du dina då? mina har bara 16-18 grader inne sen har jag inte lampor tända iaf inte i deras rum där dom oftast håller till. dom är ju nattdjur så baar för att dom busar där inne i rummet när det blive mörkt ute tycker jag inte att jag behöver tända deras lampa

#7 hehe men då har du valpisar när alla mina är utflygna kanske å då är det fusk att du har små bäsisar hos dig hehe;)
#10 mina illrar bor utomhus/i stall, flyttade ut för snart 2år sedan och kan inte säga annat än att det syns att de lever ett mer illerlikt liv än det går att erbjuda dem inomhus. De trivs och vist är de tomt inne men de är ju där och "hälsar på" och då jag gillar att vistas ute mycket är det passande att de finns ute.
#11 hehe ja så kan de vist bli :-P och undra vem som ska "mobba" vem då med valpbilder ;-P

#12 okej ja jag funderar på att bygga något liknande i vårat stall men då vill jag bara ha dom där på sommaren.
haha ja men jag får ju inte heler bebisar på ett tag för damen kommer inte släppa till i första taget =P

#12 hehe jasså, men då får jag lagra upp en massa bilder så jag kan ge igen i förväg då mohahaha!;)
Nu är iaf en av tjejenra på G och parning kommer troligen äga rum om ca 14dagar om hon fortsätetr som hon ska.

#15 Grattis va kul!=D vilken blev den lycklige grabben/blivande pappan?=D Själv är det nu bara 9dagar kvar till Saga väntas valpa, så nervös men ändå spännande*krams*
#16 än sålänge är det blir då han får vänta X-antal dagar till :-) Det är Layha och Bubblan som blir "första paret" ut hos mig i år. Spännande kombination. (www.murgronan.info.se)

#17 Åhh va kul! Hoppas det kommer gå bra=D Ska bli roligt att se mörka skönheter igen;D
Oh vad kul, hoppas parningen går bra!