Bilder från Iller Yran
Här kommer bilderna jag knäppte, fast man gick runt från 12.30 - 11.00 så hann jag inte knäppa kort på så mycket, choppade mest haha;D
Här är på morgonen när jag har klivit upp, Saga undrar verkligen va matte gör uppe vid den här tiden

Framme och installerat och klar med Saffis nummer och burnummret på plats. Tack Åsa för att jag fick låna ditt bur tak att ställa min Atlas 40 transportis=). Hade nog inte fått plats annars hehe
.jpg)

Bildene som ligger i tråd nr 8 og 10 er min samboer sine! =) er stolt av god guttene vet du! =)

#11 haha den får du gärna ta bort emma

#12 Jaha, visst är det kenny? har pratat med honom på hotmail förut ang. min hona så jag tyckte att jag kände igen snyggingarna=D va nära att jag skulle sno med mig dem hehe;)
#14 näe, du såg inte alls sur på mig när det blixtrade till hehe;)
Som sagt, jag vart väldigt kär i dessa grabbar. Här kommer ena igen hehe
.jpg)

Anade väl att Proffen och Arminas skulle dyka upp på kort.

hehe! =) Ja det er Kenny!
Guttene er kjempe herlige! =)

#20 det där måste vara molle

Proffen är så fin, men så har jag en förkärlek för pastell angoror också. ;-)
Arminas är också otroligt fin.

#15 ja men kan du redigera då???

#22 haha molle på min tjockis mage. han ser ut att ha det skönt där=)

#24 duger det?
Sista bilden, står på scenen oh påbäg ner efter att ha varit frambärare. Va faktiskt riktigt kul men hade så ont i benen efter att mer än halva dagen hade gått och man bara gått och stått hehe=P
.jpg)

#26 vill inte vara elak men vill inte att jag visas sådär tyvärr=P men tack tack

#27 Tog lite längre tid men fixade bilden iaf=). bara bra att du sa till från början så jag fortfarande kunde redigera bilden=)

#28 japp annars kunde någon Medarbetare gjort det. men jag ska försöka hinna lägga ut mina idag oxå=)

#29 Jamen gör det så man får se fler bilder=)

#30 ja men tyvärr tog jag inte så många

#31 ehh men alltid nått=)

#32 jo det är ju de=)

Putt
Skoj med lite bilder. Själv var jag för lat för att ens ta fram min kamera. Kände att jag bara ville vara den här gången på en utställning.
Ryckte dock in lite vid prisutdelningen och så. Det var ju skoj. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

japp jag har lagt ut bilder från yran på min bilddagbok

#35 hehe det va nästan så med mig också men ville minnas den här dagen då det va min första illerutställning
#36 Kan du inte maila mig bilderna du tog?

Åhh.. Shit va trångt det såg ut! ;) massa pälsisar förstoss! Heheh… Hade verkligen velat vara där… :(

#38 hehe ja det va det, men vi fick plats iaf hehe. Vi får ta och spara pengar så vi kan åka på www.freewebs.com/anglaillern tror jag det hette. Det kommer va jultema=). en tag dit men då kan man iaf hinna spara massa shopping pengar;)