hej tipps plzzzzzzz
hejsan . får några månader sedan så var vi tvungen och lämna ifrån oss två illrar för våran äldsta kunna inte vara med dem. nu på sissta tiden är hon jätte deppig så vi vet inte om vi ska skaffa oss en vuxen iller kille till henne som sällskap . om de är så att hon känner sig ensam . för dom andra två som vi lämna var ju bäbisar och jag tror de vart för mycket för våran äldsta . snälla rådgiv mig . vad gör . jag är i idel öra.
jag tycker du ska åka och hälsa på andra med illrar så ni får se vad eran päls tycker bäst om! Om ni har möjlighet att avspärra eran lägenhet så kan ni väl kanske ställa upp som akuthem till illrar, det behövs alltid människor som kan ta sig tid till det. Och skulle inte eran iller uppskatta denna ilelr som ni har i akuthem så kan ni spärra av till den får sin rätta nya ägare. men som sagt, amn vet aldrig hur lång tid det an ta innan illern blir omplacerad till ett hem. Men det kan väl vara något?
Skulle det inte funka har ni illern bara i akuthem, och skulle det funka så kanske ni kan ta det som omplacering? Hajar du? :) är virrig att förklara.

#1 vi klarar inte av och ha sådant. lämna ifrån om man skulle fästa sig vid en iller som man tar emot på de viset. så kan man inte söka efter en iller kille som ska omplaseras . å åka till den och se om våran tös acc den .. eller är de svårt…
jo, men det är ju synd att ta en omplacering iller för att sedan det inte funkar och så måste ni omplacera killen igen, det är ju fel mot iller. Så såna fall är det väl bättre att ni "lider" av att lämna ifrån er en akut iller om de inte funkar än att en iller ska behövas omplaceras igen?
Du kan ju kolla med personen som ska omplacera en illerkille om ni kan komma och hälsa på och se om dem går bra ihop, men det kan krävas några gånger för att se om dem gör det såna fall.
Men jag vet många här inne som har käpat bra länge för att få sina illrar att gå ihop! Prata med Albasitffler om det, hon brukar ha en massa bra råd :)

ok tack jo att hällsa på en massa gånger låter ju bra..
Ja, hittar ni en seriös säljare så är de super! Men ibland finns det ägare som bara ska bli av med dem för en dyr/billig peng och sedan skiter i resten, dem har först till kvarn med skiter i vart illern hämnar =/

e är inte bra.. men jag kör så . träffa dom och har våran roxy med å de . :P
det blir super , håll oss gärna uppdaterade :)

yes de ska jag . ok om ni får höra om nån kille . så hör av er