Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 172 ggr
Ceciliaolucifer
0

OT Ni som ska gifta er!

Ja, nu är det många på forumet som ska gifta sig och jag är självklart nyfiken på planering, antalgäster, klänningar och allt var bröllopet innebär! Berätta för jag är nyfiken Oskyldig

AlbaStiffler
0

Jepp, jag! Hittade dagen till ära till forumet bröllop.ifokus. Visste inte att det fanns. *glad* Gifter oss om 2 veckor, 15e mars.

60 pers, i kyrkan (pga lokalen då det ju är vår och svårt att vara ute), fest i lokal med egen catering osv osv.

Kolla in min klänning på bröllop.ifokus. Där har jag i annan tråd även lagt in våra ringar och många andra detaljer idag.

Kommer kosta runt 80 000 tror vi. *fjuh* Men då är 2 vekcor till Thailand medräknat! :) Åker den 18e mars till Krabi! :)

*längta*

FerretCrow
0

#1 det är inte så farligt dyrt med tanken på resan=) vi har inte planerat så mycket och pågrund av sjukdoms beskedet nu blir det skutet längre oxå=/

KerstinL
0

Jag har varit gift en gång och det räcker.. ; ) Då åkte jag och min dåvarande till Mallorca och gifte oss.. Det höll i 10 år, sen var det dags att byta ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

AlbaStiffler
0

#2> Kanske behöver inte sjukdomsbeskedet betyda att ni måste skjuta på det. Det kan ju även ge er hopp om att länga till något roligt. I vårt fall var det faktiskt mitt ex:s död i höstas som fick mig att vilja se till att vårt bröllop blev av. jag insåg att jag verklgien ville gifta mig med min nuvarande kille och inte skjuta upp det för länge, man vet som sagt aldrig vad som händer "imorgon". Vi gifter ju oss som sagt "in sickness and in heath til death do us part" fast på svenska…hahah, sjukt att man kan det på engelska men inte den svenska motsvarigheten. :)