Inredning till Utställningsburen
Bara en början :) Tyvärr mobilkamera!
Blev inte klar, nålen på symaskinen böjde sig tillslut till ett L och gav upp ;)

#0: Mysigt. Ska bli roligt att se den irl. Men hur kunde symaskinen böja sig till ett L? Det vill jag nästan se bild på :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

åh vad fint en julabur har du oxå=) kommer strax bilder på min. typ imorgon kväll=P syr för fullt nu

Mina illrar måste vara dom enda illrarna i världen som inte uppskattar hängmattor!! (eller?) har iaf en liten djuriskh-matta som jag tänkte ha i deras bur på utställningen- fast jag vet att dom kommer ligga under filten =P

vad fint själv har jajg ingen symaskin annar hadde jag gjort alls själv :(
mycket fint må jag säga!
#1 jag trodde att jag kunde böja tillbaka den så den gick av, den gick i 2 bitar 
Det är inte så snyggt som det verkar ;)
#4 Jag tror att folk kommer att sälja hängmattor på yran :)
#3 FORCE 

Va fint=)

#3 jag har en oxå som inte har förstått vitsen med hängmattor.. Han vill känna underlaget när han ska sova..
#3 #8 visst är det kul när man anstränger sig och själv tycker att det ser såå mysigt ut, så ratar illrarna det utan vidare? ;)
Paulina

#9 Jo, jag själv älskar ju höängmattor, men han förstår bara inte! Får se i sommar när jag kan hänga upp mina tre ifall det är mysigare att sova på mig, i en hängmatta..? ;)