Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 1096 ggr
TottsiGirl
0

Iller annons från annonsdirekt.se

hej nu ska jag sälja min underbara iller Mjo,  hon har naturlig färg hon är glad busig och bits aldrig (försäkrad i med Agria Djur försäkring) oxå helt rumsren hon är 1 år, endast 1.500 men om du vill ha medtages sele, mat, leksaker, vattenflaska och bur blir det 2.000

44732 | Vårgårda | Västra Götalands län
Telefon 073-0809884

Pris 1500:-

http://www.annonsdirekt.se/asp/soegning/detail2.asp?sekt=8&rub=51050&annonceid=4449821

OBS det är inte jag Tottsigirl som säljer någon iller utan jag hittade bara denna annonsen på www.annonsdirekt.se

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Faxlin
0

hehe, blev lite orolig där. Tänkte om du skulle sälja din lilla päls, men kom på att namnet inte kändes bekant. ;-)
Bra tycker jag när ni vidarebefodrar annonser. Vi kanske kan hjälpa till att hitta hem till någon av dem alla.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

TottsiGirl
0

Nee min lille Ted skulle ja aldrig göra mig av med han ska få bo hos mig så länge han vill och orkar! :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Faxlin
0

hehe, ja det var ju liksom det jag hade fått för mig. ;-)
Så det var tur du skrev med att det inte var din iller.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

tessa
0

Det lät som en trevlig tjej, lilla Mjo! =)

Bra att du har koll Maria! =)

TottsiGirl
0

*putt*