Sot sot och åter sot
ja jag hade ju planer i mitt shema innan yran att illrarna skulle badas på söndag men det blev en tidigare badning. hade vare och gjort mig en kaffe drink som skulle vara så varm och go. går in i baren för att hämta ett sugrör och vad får jag då se?
jo en öppen lådan, lockar efter illrarna och får då se en thyra som lyckats få upp en låda som till och med vi här hemma får ta i för att få upp- och så klart så ligger vattenpipe kolen där i. hon tittar ut fint med huvudet och visar direkt att det är super roligt att busa i kol påsen. sen hade även miilo vare där och sniffat så det var bara att fylla upp badkaret med vatten och bada. men för att vara första gången thyra badar var hon super lugn.
så nu sitter jag här med min kalla kaffedrink men är super glad för dom ger mig så mycket skratt i min vardag mina underbara pälsar=)
här följer lite kort.

#6 Värsta svansen! 
Sara

#7 japp och då har hon bara skakat lite på sig jag har inte hunne torka henne något.
Nu torkar dom sig och är helt knäppa inne på sitt rum. visste inte att illrar kunde bli så glada efter bad=P
hahaha sötungarna!!

#9 tack. ska faktiskt bli kul att få visa dig min lilla myspojke efter allt jag pratade om honom hemma hos dig=) kanske kan byta min hyss momma mot din myskorv oxå hihi (skojja)
Åh, sötnosar =) Där har de vart bus, här också som sagt. haha ;)
#10 ja det ska bli kul att se honom!

#11 haha ja efter att pratat med dig på msn så vet jag ju att stumpan lekt med tampisar=)

#12 jo det ska bli så otroligt roligt att träffa dig igen oxå=)
#14 detsamma ;) fast jag lär la mest springa runt som en huvudlös höna, så du får se till och fånga in mig hihi

hehe va sött älskade bild 6 

#15 jo det ska jag nog se till=) jag ska gillra fällor med en söt miilo eller thyra=)
#16 ja det är så underbar
#17 hahaha det får du göra! se bara upp så jag inte snubblar å går mer sönder :P

#18 hehe ne det är ingen fara, men funkar det om jag skulle sno din molle och stoppa i min bur. skulle du hämta tillbaka honom då? *fniss*
#19 just nu kan du faktiskt få honom!!

#20 tack tack. men orkar inte torka en massa bajs nu=P en annan gång, men jag kan ju tjuva han lite på yran bara och mysa=)
Ferretcrow, kolla in fertitage och se om du hittar några släktingar till honom. Och sen kan du kolla i utställningkatalogen över alla illrar i klasserna och se om du hittar någon släkting till dina där :) alltid kul!
vi badade henne här hemma innan hon reste iväg, så första gången var det inte ;) söt hon var på #1 och på #2 när hon flyter runt på miilo haha
#4 ka jag spara den bilden till en artikel? :)

#22 flesta av miilos släktingar finns hos uppfödaren eller hos folk som jagar så kommer nog inte få träffa dom tyvärr. men några har jag redan träffat=)
#23 okej men då var det första badet med mig och miilo då. men hon är extremnt lugn och go tjej.
#24 japp det kan du få göra=)