Vilka säljer vad på Yran?!
Jag vill veta vad som kommer att säljas på yran och vem som säljer vad :)
det kommer komma ut en artikel om aal försäljare i början på nästa vecka ;)

Jag kommer sälja en del olika glasprodukter som är graverade med illrar på. Kanske har ni någon egen illerbild ni vill ha graverade men då får ni hojta till i förväg.
Annars är det de vanliga sakerna som jag har.
Dessutom kommer jag sälja öaminerade skyltar av olika storlekar i olika utföranden.
Det kommer finnas mjukis puffar, soffor och sovpåsar också.
Och kanske, kanske kan man köpa skyltar i trä av mig. Men det beror på om jag hinner bli duktig nog för det innan yran :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag kommer att sälja sovpuffar, lite kramkompisar samt rengöringsmedel
#6: Rengöringsmedel kommer du garanterat att sälja =)) Det behöver vi alla illerägare. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#7 det beror ju på hur mycket kissande man har utanför=P
Jag kommer och säljer Vitalin, lite tält och andra krypin :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Tror ni Kent behöver rengöringsmedel här hemma??? Vi drog fram sängen för att städa och.. sim sala bim.. en bajsoas!! Vilken himla tur att Kent heeela tiden tjatar om att det är hans iller.. 
Kan oxå meddela att veckan innan så hade jag storstädat rummet, med centimeterdammning till och med.. 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Oj det var mycket bajs har aldrig sett så mycket bajs i hela mitt liv :) hehe knas iller
Tror han fick en knäpp när jag storstädade, det luktade ju rent ÖVERALLT.. Hallå, får man markera revir då eller??? Dumma iller!! Tur för honom att han är så söt!

#12 undrar hur många gånger man muttrat den meningen mella nsina sammanbitna tänder när man ligger på knä och skurar bajs…. "det är tur att du är så söt"

#10 Å jag som blir galen av EN bajskorv på golvet….hehe
#10 shit, hur länge har han haft på six att bilda den samlingen? Att ni inte kände lukten :o :P
Lite mindre än en vecka.. Det luktade inte tårta kan jag säga, grejen är bara att pga min värk så kan jag inte gå ner på huk och kolla under sängen, och han har bara gjort nån enstaka där innan.. så jag har tömt lådorna i godan tro och undrat varför det fortfarande luktar pyton.. sen hjälpte gubben mig med storstädningen och jag insisterade på att han skulle flytta sängen.. och på den vägen är det.. ; )

#16 kanske dax att bygga för så att dom inte kommer in under sängen
Det är bara Fat boy som har fixat det där, han är ensamkonstnär så att säga ; ), Lite svårt att bygga för eftersom det är metallgavel på sängen.. men eftersom detta är en tillfällig lösning så får man väl stå ut.. ska jaga gubben så han kollar oftare.. ; )

om jag kommer,, kommer jag sälja jätte fina saker :))

#19 Nu vart jag nyfiken, va ska du sälja isåfall?

oxå nyfiken liinda=)

det är ju en hämliget men hoppas folk tycker om det jag gjort (inget ätbart)

ett tips om man inte ska till yran är ju att lägga ut saker man vill sälja här på sidan och sen får köparen betala frakten

#22 Taskigt, vill juh veta..jobbigt det vart hehe nu blir jag riktigt nyfiken

ja jag vet redan vad jag ska köpa på yran. tyvärr tänker jag inte ta med mig allt för mycket pengar löst
#25 vill bara varna för att där inte kommer att finnas en bankomat i närheten….närmsta bankomat är en bit bort med bil
#10 jag snor den! :)

#24 aha du får lov att vänta menajg meddeler om jag kommer på den här tråden eller på tråden somheter vilka kommer till iller yran
#25 jasså :) vad ska du köpa då? om man får fråga

#26 jo men jag vet redan vad jag behöver pengar till=) så jag tar ut löst till det och tar med mig.
#28 de du =) en massa saker
#10 för i h*****e vad skit! Jag som också gnäller och muttrar åt illrarna om någon har slarvat nån dag och bajsat en korv där det inte finns nån låda! Men det där- måste ha tagit evigheter att skrapa bort allt från golvet.
Sarae- säljer du starka specialblandningar eller??? ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#30 hehe yup..medel från frankrike…så det e starkare än vad vi har här i sverige….det tar väck det mesta…men visst, det är nog inte det mest miljövänliga alternativet, men jag resonerar som så att det är inte ingrodd illerskit, salmonella härdar å brunst hanar heller hehehe :P