Bilder från träffen i Gävle 1juli

Nepp, nu får ni lugna er med resten av korten tills i morgon. ;-)
Ska en stackars gammal människa vila sig lite. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jättehärliga bilder! ni verkar ha haft en jättemysig dag! önskar jag kunnat vara med… =)

#6 hih, aa, ni var lite halvläskiga sådär 
kanske går bättre nästa gång. Då får vi hoppas att pälsen inte är så jobbig och attackerar alla nonstop *sorry*

#15: hihi, säkert går det bättre nästa gång. Din päls är ju bara bebis. Då hör sådant till. Och det är bra att du åker på så mycket träffar som möjligt för att då lär han sig vad de andra illrarna acepterar och inte liksom. ;-)
Kastar in en bild till nu när jag ändå är här;-)
Audiatur et altera pars

naaaw vad mysigt ni hade det :)

jättekul och se bilder från träffen ni hade. Ni verkade bli några stycken. Superkul. Önskar jag hade kunnat vara där. Men det får bli nästa gång. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Ser ut som om ni har haft en supermysig träff ute i de gröna :) Kul med massa kort!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Det var verkligen jättemysigt. Och så roligt att vi samlade nästan alla valpköpare till Veronicas kull också. Bara Ammi som fattades;-)
Sedan alla andra som man sett fram emot att få träffa. Superbra väder med supertrevliga människor kan inte bli annat en en superhärlig träff;-)
Audiatur et altera pars

finns det inga bilder på min korv?
eller nalle phu eller vad det nu blir :D

Jag fick inte så många illerbilder;-)
Är säker på att det finns andra som fotade mer illrar än vad jag gjorde. Jag for mest omkring och snackade gojja som vanligt. ;-)
Och så blev det en hel del mys med Crazy så klart. ;-)
Men Nalle Phu är ju med på korrten på backen vid dig och Roxanne ju;-)
Audiatur et altera pars

#24 Var det inte din päls som Roxanne hade kort på i "Kommer hem snart"? ^^
mysiga bilder :D

Vet att FummelFia här inne har fotat massor av kort på träffen. Men hon åkte från mig hem till Stockholm vid halv tolv i dag och skulle sedan ut med båten hela dagen. Så hon får nog återhämta sina krafter innan vi får se de korten.
Blev rätt tuff helg. Längesedan vi sågs så vi satt uppe nästan hela nätterna och pratade. ;-)
Audiatur et altera pars

Fler bilder kommer snart. Nu ska jag och CHiquita gå ut i solen en stund =)

Nu är jag på gång igen… Men inte blir det några bilder från mig idag heller. Åkte förbi min mor och far och glömde då kameran hemma… Så ni får allt vänta ett tag till på mina bilder 

#39: Japp, ser du stilen på Contesse. hihi
Så häftigt.
#38: Ser helt klart ut att kunna vara Kola. ;-)
Audiatur et altera pars

#33: Japp det är Beldin. ;-)
Så skoj att få se fler bilder från träffen.
Audiatur et altera pars
bebisar!!!
vad mysigt det ser ut! massa kul att vara på illerträff!