Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 964 ggr
Lea85
0

Era illrars favoritlekar

Jag måste passa på nu då jag hittat en sån bra sida att fråga på!

Vilka lekar/aktiviteter är din illers favorit? Min verkar gilla att bli ivägföst efter linoliumgolvet. Han brukar göra utfall mot mig varpå jag sätter handen på honom och skjutsar iväg honom över golvet :D Då han stannar upp så får han totalryck och springer tillbaka och attackerar igen :D

Norrskenets
0

Så gör mina tok töser också, annars tycker dom om illermotorvägen och trevägs tunneln som ja köpte från rusta för 20kr=) Sen är alltid pingelbollar och mjukisdjur poppis

_troll_
0

Springa efter pingisbollar.. och hugga efter fötterna, men det har det börjat bli ändrning på. även pipisen börjar bli en rolig leksak nu, får väl se hur det blir imorn då det är andra dagen som vi har henne

NoraDede
0

här är det bästa att leka kurragömma med mamma och pipsen=)

Telefonkontakt
0

Jag tror att leka med Nalle Puh (gosedjur) och atakera hussen hand är favoriterna just nu :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Ceciliaolucifer
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bernards favorit lek är att förstöra för resten av familjen Skrikandes

skrollan
0

Här hemma är det samma sak, groggie älskar att blir iväg slängd ;)

Fruttisen
0

Socker älskar kull, först ska matte/husse jaga henne över halva huset….sen ska man hon jaga ifatt matte/husse. Lakrits är lite försiktigare och inte så "på", hennes favvolek är "tittut" :)

torchi
0

Just nu är favoriten att busa med varandra i de blåa IKEA påsarna, de prasslar så härligt och man kan gömma sig i dom!

Aviendha
0

Kurragömma, sjutsas över golvet, utforska ställen de inte får besöka så ofta och brottas med mamma o pappa går alltid hem hos mina =)

Pingisbollen är de enda "prylen" som leks med, o en jättestor nalle som ska släpas, annars ligger alla mina pipisar o gossedjur bara o skräpar =( Pennor däremot går bra att samla på, annars får det vara..

Mysko djur jag har..

HannaM
0

Elliott gillar dragkamp.. eller snarare att gömma saker andra vill ha

Norrskenets
0

#10 vilken härlig bild=D

HannaM
0

#11 tack säger både jag och fotomodellerna

Tyson07
0

Tyson favorit är en grön sköldpadda (gosedjur med ljud) som han fick första dagen hos oss =o)

Miss-Me
0

att leka typ tagen eller kull eller nått först måste jag jaga henne och sen ska hon jaga mig … hon är lite knäpp :D

[tiiia]
0

ta fatt / kull är populärt här hemma. först springer jag eller min sambo ut i hallen och har då en springande iller eller två efter sig, sen stampar man till med foten lite lätt när de kommer fram och då springer de ut i vardagsrummet och ställer sig och väntar, då får man springa in och när man kommer fram så poppar de till och hoppar lite, sen är det dags att springa ut i hallen igen Skrattande sen håller det på så där till nån av oss inte orkar mer ;)

Tesan
0

Roland bästa lek é att busa med hunden medan Egon ligger mest o myser, han börjar bli lite gammal…

LiindaLarsson
0

Stacy gillar att spela fotboll med hunden.. och sen att man lekar ta fatt.. och brottas :) men den hon gillar att leka med sj är ju ior som hon spöar helatiden (ior den ledsna åsnan från nalle puh) man ser på bilden hur hon flyger på ior stackars ior

LiindaLarsson
0

här har ni fotbolls  leken ..Tira som hunden heter passar Stacy nu.. men det är alltis så att Tira alltid vinner  =(

Faxlin
0

Ohh, vilka underbara bilder ni har lagt in. Vill se flera. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Qviq
0

Clementiner för görans del. Det ända som han gillar, inget annat, även om det är runt! Konstig iller:S

"Chaos is a friend of mine."

Gustav-o-Linda
0

bitas i fötterna o springa bort allt vad dom kan…

Klar favvis !

Sen leka under täcket o jaga händer som e ovanför täcket :)

Gustav-o-Linda
0

o jaga dammsugaren så klart :)

JensSanne
0

Diezels favoritlek är när jag städar, så han kan hänga i skurmoppen medan jag moppar och försöker dra bort strimlorna på moppen. En annan sak han älskar är sina pipleksaker (köppta på Ica) som han har som sina bästa kompisar och alla lägger han på särskilda ställen, ändrar man dem blir han tjurig.
Något annat han tycker är roligt som jag kan rekommendera är hans terapi-boll den fyller man med något han tycker är gott sen rullar han omkring med den i flera timmar. Det vi lägger i den är Kalas puffar som är Diezels favorit godis =)!
Något annat som är väldigt roligt är ju rör, påsar, tomma ölkartonger och busa i sängen på alla sätt och vis.
Men tafatt funkar ju alltid det med.
Något annat han roar sej med är att försöka gräva sönder golvet, under soffan & nattduksbordet (kanske planer att flytta till kina).
Riva ut saker från skåp är alltid kul med :D

Sara
0

Försökte leka kurragömma med Norpan häromdagen.. Hon blev jätterädd och väste på matte under soffan.

Sara