Att en iller som är för lat för...
Ja tänk att en iller som är för lat för att gå över den där kanten till bajslådan. Orkar kämpa med att klättra upp på fönsterbrädan…
Ändå så är det så svårt att vara sur på honom när man möts av den där söta minen *det var inte jag*
Jag borde ha lärt mig att inte ha krukan på fönsterbrädan, alla ser ju att en iller kommer upp på fönsterbrädan från sängen… Men så långt tänker sällan jag :'D

hehe, visst är de underbara de små liven. Nu vet du i alla fall att han tar sig upp där. Så nästa gång kanske du inte ställer något där :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hihi japp, nu är det bara min klockradio där, som jag behvöver för att vakna på morgonen, och sladden är fasttejpad på väggen, HAHA!
Nu ligger han så nöjd i en tröja, han gillar verkligen att sova i tröjor, hihi :'D, han har fått alla mina tjocktröjor som egentligen skulle till "myrorna" men efter att ha upptäckt hans kärlek till tjocktröjor så fick han dom, haha :'D
Bättre är det när de är för lata för att gå på lådan men orkar ta sig upp på kökssoffan, djungla över till bordet, klättra upp på fönsterbrädet och bajsa där. 
Nytta och Nöje är två helt olika saker :)
#3 HAHA! Så typiskt :'D
Har han kvar den lilla "lusten" än att sova i tröjor. Han älskade att sova i mina stickade tröjor här hemma så fort som de låg så att han kunde få ner dem på golvet när han var valp. Och var det inte mina tröjor så snodde han( och hans bror Casper) mina trosor och strumpor som de skulle ligga på och sova ibland. Men vist är de söta när de visar minen "vadå?? jag har väl inte gjort nått det bara trillade ner".
Fotot är på Cinken när han är ca 3½ - 4 veckor gammal, som du ser så är han just på väg att öppna sina ögon. Där är små små springor bara, men ursöt är han
#6 Ja det kan du lita på! Jag som är lite slarvig med att lämna kläder på mitt golv, och högen växer sen i ett par dagar innan jag faktiskt lägger dom i tvättkorgen. Det gillar Cinka! Han kryper in och myser i mina tröjor.
Jag har donerat 5 tjocktröjor till honom som ligger lite här och var i rummet, och det är uppskattat :')
*suck* Han som jag var så intresserad av som valp… så söt även om mina åsikter om albinos.. Fastnade för hnm direkt… Sötnos!