Ska åka till storstaden
Lagom till mina bebisar ska flytta till sina nya hem ska jag åka till en kompis i sthml. Då tänkte jag va smart att ta med mig bebisar dit så folk åt de hållet kunnde hämta där i stället. Så näll jag är va :P
Men de va inte de jag skulle säga. Utan jag tänkte fråga om de är någon som har lust att träffas en sväng när jag är där. Kommer dock inte ha med mig iller. mer än valpar då förståss.
Jag ska hem till en kompis och njuta av att vara ensam. Ska ha med mig min Dafne (hunden) för min man är inte för glad om jag lämnar honom ensam med en massa djur och ungar eftersom de e mina djur.
Så runt den siste där nånting åker jag. Juli alltså.
Så planera in THERESE nu i era kalendrar. hahahah

När du ändå är i Stockholm… så kan du ju ta en tur över till Gotland också :) Skulle vara kul att få träffa dig!
Färjan är väl lite smådyr :( men du får ju chans att träffa våra vilddjur… och dricka mitt kaffe som är väl värt resan över havet… och dricker du inte kaffe… så finns det ett antal olika tesorter att välja mellan. Jag är trots allt teoman :)
/Carola
Tack för inbjudan. Är de närmare att åka från sthml till gotland än från oskarshamn? För jag bor juh nära oskarshamn annars och kan resa dit en annan gång? Kanske i augusti? Vi ska på semester kanske vi kan göra en cykel semester och stanna hos er ?
vad sägs om de?

Jag ska träffa Therese *lipar* Och hämta Armani 

haha, ja en cyckelsemester lät trevligt. Om man har den kondisen, det har inte jag. :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag kan säkert klämma in en träff med dig Luna. Bilden var riktigt kul, du är ju precis som jag väntat mig dig.. helt galen..*S*

#2 Det låter jättetrevligt… fast cykla får ni göra själva :) Ni är varmt välkomna… fast ska ni komma i augusti så bör ni kolla upp om det finns plats på någon färja.
Eftersom ni bor i närheten av Oskarshamn, så är det bättre för er att åka därifrån. Tidsmässigt går det på ett ut, kanske att Oskarshamns-färjan är lite snabbare, men det är marginellt :)
Särskilt v.32 & v.33 brukar vara helt fullbokade nästan ett år i förväg :) Det är ju Medeltidsveckan v.32 och nu även Polenveckan v.33 (om de kommer att ha den i år, det var första eller andra året 2005 och jag vet inte hur mycket den drog)
Min bror har hyrt hus på ön v.33, och han och familjen kommer att hälsa på oss under den veckan. Vet inte vilken dag/dagar.
I övrigt så är det bara illerfolk som vi väntar hit, och fler illermänniskor gör ju inget :) Då blir det fler att prata iller med. Och visa upp min stolthet Kotetsu för :)
/Carola