Bilder på Stiffler och Leo

Så söta=) Och underbart att dom går ihop, sitter här hemma med Elliott som inte vill vara med dom andra, stackarn får stryk så fort han visar sig. Vi kör på lååångsam invänjning som har varit störd ett tag eftersom både Belsen och Valle varit brunstiga… hoppas på att det börjar gå framåt nu när dom är kastrerade. Men när jag ser dina små så ser jag att det finns hopp i alla fall=)

Sara

#11> Precis… man vet aldrig, med lite tur och tid så går dina åxå snart ihop. Som sagt, det tog 3-4 månader. Och förra ägarna sa att han absoult inte gick ihop med andra hanar. Han hade tom i tidigare hem blivit omplacerad pga att Leo spöade deras hane. Men men… nu är han from som ett Lamm. :)

när jag lägger inte bilder blir dom så stora så dom går över halva kanten så man får börja dra llt på sidan för att se bilden hur får man dom att bli så har perfekta? fina bilder göresten :)
huga blir sååå sugen att skaffa en till jag med :/

Fina kort. Men jag bara älskar kort #9. Ser ni att det ser ut som ett bulligt hjärta när de ligger så där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#16 Viktormarina har en mycket snyggare bild på sonm press

#17: Den har jag inte sett. Men jag tycker i alla fall att den här var riktigt söt. Sedan vet jag vilket problem det varit mellan dessa killar. Vilket dunder jobb som lagts ner på dem. Det gör hjärtat av dem så otroligt mycket finare.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Va kul att få se bilder på dina pälsar! :D De var riktigt fina!

#18> Gulligt sagt, blev nästan lite tårögd… ;) Du har rätt, de ligger som ett hjärta! :-) Det hade jag inte sett!
#14 Det är rätt knepigt att få den små. Om man klistrar in bilden i texten och sen klickar på bilden så får den ju som små fyrkanter i hörnen. Men lite fippel så kan man ta tag i dessa hörn och dra ner dem. Tyvärr skalar de inte proportionellt (dvs lika mycket i höjd-/sidled så man får ha tungan mitt i mun och försöka göra dem i samma format som de var unrsprungligen, fast mindre. Jag brukar försöka ta tag i det övre högra höret och dra i det, det blurar av nån anledning vara lättare att skala med. Lite småknepig funktion måste jag säga, men bra att det iaf funkar. :)
#15> Har du bara en? Trodde du hade en drös?! Själv vill jag åxå ha en till… en tredje. men sambon stoppar mig…hehehe. kanske lika bra det?! 2 är rätt smidigt och praktiskt.

Ser ni förresten Leos (pastellen) extremt krokiga nos? Syns rätt bra på #2, om det inte hade varit så dåligt…
#20 nej jag är inne på min 6:e nu men dom andra 5 jag haft lever inte längre :/