Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 465 ggr
Velsan
0

Snart ett år med Martin :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja om en månad firar jag och Martin ett år, det är mitt längsta förhållande. Och det är en del iller iFokus förtjänst. Han letade upp mig här och började skriva PM till mig :) Efter vår dubbel blind dejt, när vi båda blev kära i fel dejt :P Vi gick på krogen tillsammans och dansade tryckare hela natten, och dagen efter följde han med på illerträff. Och sen dess har det inte gått att skilja oss åt:)

Djurfamiljen har dessutom gått från en iller till tre plus två råttor och snart en hund :P

Det känns som det var igår jag satt här och berättade om den härliga killen jag träffat :P

FerretCrow
0

åh vad gulligt=)

HannaM
0

den illerträffen var jag på, min första och gud vad kallt det var.. hua höll på att frysa ihjäl men avskräckt blev jag i alla fall inte.

Velsan
0

jasså var du där? kommer inte ihåg vilken park det var, hehe :P

HannaM
0

jepp jag var där! det var en park på söder.. hmm.. blecktornsparken tror jag…. grattis förersten=)

Theres
0

Jag minns minsann den berättelsen =)

golf.ifokus.se

Ceciliaolucifer
0

Hur har det gått med Monty?

Grattis!

Faxlin
0

Grattis till ett år :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

holtz
0

Grattis grattis!

Pandae
0

grattis^^! =D

Fruttisen
0

Åååh, vad mysigt- grattis! :) Själv var det en månad sen jag och pojkvännen träffades första gången, det var sju år sedan…ett halvår senare blev vi tillsammans…gaaalet länge.

AlbaStiffler
0

#0> Grattis! Jo förstår att du gillar den killen, om inte annat var han ju ögongodis! *flinar lite* Var det illerträffen i Uppsala ni var på då? Minns att han var lite vilsen när jag började mata honom med frågor över dina illrar som han så snällt höll kopplena till… hehhehe… Stackarn!

Velsan
0

hehe nä första träffen va i stockholm, uppsala va noog andra :P

DG
0

Grattis!

Norrskenets
0

Grattis!=D