Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 218 ggr
Sara
0

Rund hängmattegrej säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helt oanvänd hängsak att ligga i säljes. Bredden på hänggrejen är 25 cm och höjden är 10 cm.

Pris inkl frakt är 50:-

Hänggrejen skickas när pengar kommit in på mitt konto.

Första som PM:ar mig får köpa.

Sara

NoraDede
0

åhh vad tuff den är ju grön=)

ja har en sådan till miilo men han e för stor för att komma in i hålet men det där hålet ser stort ut

elinn
0

Jag har en sån i stora reseburen fast rosa. Alla älskar den så det är verkligen ett kap för den som vill ha något fint till illern/illrarna =)

NoraDede
0

#2 ja men det är ju lite jobbigt när illern inte kommer in i den. nora och dede hade oxå en sån i deras transport bur. ena låg alltid uppe på och den ena i=) eller så myste dom in sig båda i den, lite trångt men men jag kallar det syskon kärlek

Sara
0

Hängfilimojen är såld.

Sara

Madde
0

oh så skoj. vem är den lycklige illern? hehe Synd jag inte såg annonsen tidigare för då hade jag slagit till direkt.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

LiindaLarsson
0

jag har exakt en liknande jag säljer den oxå

FerretCrow
0

#6 vad vill du ha för din linda? det vore ju smart att gå ut med så folk vet=)

LiindaLarsson
0

#7 jaa du det folk är villig att ge för den… för stacy använder den inte.. sen har jag en grön hängmatta som stacy inte heller använder

FerretCrow
0

#8 ett tips är att knäppa kort på dessa och starta en ny tråd=) och sen kan du ju sätta ca 20 30kr för dom för sen får ju köparen betala det de kostar för dig att skicka det oxå

Ceciliaolucifer
0

Produkten är såld så jag låser tråden! /Cecilia Medarbetare!

Inlägget är låst för nya kommentarer