Promenad till stallet idag :) (bilder)

Jag älskar ormar ^^
Jättesöta bilder på din Evita! :D Följer hon ofta med till stallet?

Gaaah är du toookig!? :O
nej detta var första gången hon kom med till stallet och det gick jätte bra! tack jag ska hällsa henne att du tycker att hon är söt :)

Haha, ja alla jag har träffat har sagt att jag är tokig så ;P Jag tycker att ormar är vackra. Springer alltid fram till dem när jag ser dem ^^
okej, kul att det gick bra då, så kanske hon kan följa med fler ggr om hon tyckte att det var kul ^^

Men dom är vackra att titta på men när man ser dem på vägen slingra sig och allt, uuusch, nej det är vidrigt!
aa, jag tror att hon får komma med till stallet i morgon igen, hon gillade hästarna och rulla sig i deras boxar :) hon storm trivdes :D

Vad kul ^^ Springer hon lös?
Haha, nej det är inte vidrigt. Har du hållt i en tam orm någon gång? :)

aah! ja det gör hon (:
haha ja det har jag! när jag var liten! men dom är vackra som du säger :)

Okej. Jag kan ingenting om Chinchillor, men var och tittade på en i djuraffären igår :) Kommer hon när du ropar eller ? Eftersom hon var lös ^^

jasså va du det :D vad var det för färg på den då?
Nej min kommer inte, men Åsas gjorde det! och Åsas kunde sitta fint också! hur heeftigt som hällst!

Den var jättesöt, såg ut som en ullboll ^^ Den var vit och hade svarta öron och svanstipp :)
Aw, okej :) Om du testar att träna din så kanske den också gör det ^^

Japp min chilla kom när man ropade. Så häftigt. Men jag hade tränat bra med dem. Hårdare än med illrar kan jag säga. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#10, haha vad gullit det låter! :D vart såg du den då? (:
#11 åsa!? hur lyckades du? hur gjorde du? :D

Här i Västerås på Djurmagasinet ^^ Pälsen såg så tjock och mjuk ut så jag ville klappa den, men de på djuraffären hade satt upp typ 100 lappar där det stod att man inte fick stoppa in fingrarna i buren så jag tyckte att det var bäst att låta bli :P

ahah sööött :D

Roxanne, jag pratade mycket med dem. Sa deras namn gång på gång tills de faktiskt fattade vad det betydde. Lockade på dem med godis och namn, så fick dom godiset när de kom;-)
Som när man tränar en hund gjorde jag, fast det tog lååång tid.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

okej! menn vad coolt! :O