Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 138 ggr
HannaM
0

Illrar med tvångstankar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det? Jag börjar starkt misstänka att Valle har det. Han kan verkligen inte gå förbi en bajslåda utan att sätta minst en tass i den. Den ser rätt roligt ut när han går rakt fram, sen svänger han av och tar omvägen genom bajslådan utan att ha behov av att använda den.

Finns det flera illrar med sånna här märkliga "tvångsbetenden"?

FerretCrow
0

Miilo gör oxå detta men då baar med bakbennet för att kunna punga på lådan =)

HannaM
0

Valle tar vilket ben som helst.. fram bak eller alla

torchi
0

Hihi! Så gör mina med, ser ut som de "markerar" revir eller något. Puttade upp en tråd där vi nyligen diskuterade tvångstankar hos våra små clowner…

HannaM
0

Mm såg den=) Får se om Valle slutar vandra genom lådorna nu när han är kastrerad…

torchi
0

Alla mina är kastrerade och tjejerna markerar också. Speciellt om lådan är nytvättad.

AlbaStiffler
0

Tror jag skrivit i den där andra tråden. Men Stiffler har definitivt tvångstankar eller något liknande. Han spenderar timtal varje dag med att krafsa på dörrar (främst ytterdörren). Det handlar inte om att han vill ut, utan är mer som en fixidé som vägrar släppa ens om han blir distraherad (tex med godis). Han är helt enkelt störd och ju mer stressad han blir destå värre och längre krafsar han. *suckar uppgivet*

skrollan
0

så gör groggie med eriks tvspel. han går förbi och så snoppar han på det , drar oftast bekabenet över och sedan snoppar han lite cohg år därifrån nöjt. suck.