Hur ska jag bete mig???
Hej på er alla här iFokus vill bara med dela att lilla Tilda har kommit hem. Hom har varit så efter längtad ska alla veta jag har räknat dagar ,timmar, och minuter.
De e så kul å ha henne hemma men de finns ett problem och de e att jag inte ens kan ta på henne med bara händer jag har redan fått djupa jack. hon bara bitts så fort man sträcker ned handen. recker men att hon ser min hand. så jag måste ha vanter men de vill jag ju inte vill ju känna på den lilla.
Och jag har redan testar med citron och eticka. Hum de e nog bara å känpa jag ska nog få henne bit fri om de nu ska ta 6månader… hihi hon e så söt så jag bara vill va med henne.

Ja, det är envishet som gäller. Hänga upp henne i nackskinnet tills hon gäspar. Har du testat med det? Sedan är det envishet som gäller bara.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

nää hänga upp henne har jag inte testat med ska göra de. för de finns inte mycket som biter på henne alltså. jag har haft iller för men jag måste säga att man hon har varit svåt att hantera som tur e jag envis så hon kommer bli tam de lan jag lova. De e så tråkigt att man inte kan ta upp henne ens utan vantar men dom ska åka va om ett par dar nät hon vant sig att jag också bor där… hihihihi hon e så kul så fort hon ser mina hännder så hoppar hon men fart och hugger tag. de e både gulligt och lite svårt å hantera detta betendet…

mmm, ett så lagomt gulligt beteende om ett år när hon fått lite mer styrka i käkarna. Var kommer hon ifrån? Låter inte som om de som fött upp henne har gjort henne handvan.
Audiatur et altera pars

hon kommer från gotland. Nä hon har inget hand vana märker jag och de e ju synd efter som jag Har en dotter som vill gulla med Tilda men de går inte kan inte jag ens ta upp henne själv så då kan inte jag släppa Julia i samma rum som Tilda ens
men jag e ju envis så om ett par veckor så ska Tilda iaf vara lite mindre bit fri kanske inte helt men mindre.

Så trist när det blir så där. Men jag hoppa du får bukt med det så att Julia kan få njuta av att ha iller hon med. Inte skojigt om barnen blir rädda för dem.
Audiatur et altera pars

hehe de e tur att Julia e så djur van man kan bli men Tilda e liten som iller men ger djupa jack endå. Så man vill ju inte ta risken

Vilken uppfödare är hon ifrån?
Redigerar, fel tråd

Usch! kan inte vara roligt det där inte! :O