besatt av iller fokus!!
Hej!
Jag är så besatt av iller.ifokus kan inte förstå att jag är så besatt!? från första början jag såg iller.ifokus är jag minst inne 7-8 gånger om dagen.. men jag är bara på fokus inte på msn eller nått annat, om jag inte loggar ut är jag inne dyngnet runt,, när jag är i byn med min kille hos hans föräldrar där funkar inte internett så bra man kanske är in loggad 5-10 minuter sen stängs internett av för om telen ringer så stängs det oxå ner.. men nu har dom skaffat ett nytt modem så jag behöver inte oroa mig längre
äre bara jag som är besatt??

Jag är inne på iller.ifokus i stort sett hela tiden… eftersom jag sitter vid datorn typ hela tiden, och ja… vad mer finns det att göra vid datorn än skriva massa här?
golf.ifokus.se

sitter oxå vid ifokussidorna hela tiden.. fönstret är öppet även om jag inte är vid datorn..

#4 ska jag glädja dig lite till… så länge jag inte sover är jag här…
sova? vad e det?

#5: Sådant glädjer en verkligen att höra som värd faktiskt. Oftast får man bara höra de negativa sakerna. Vilket visserligen är väldigt lärorikt. Men inte så uppmuntrande. Sådana här trådar är dock uppmuntrande. För sååå illa kan det inte vara om folk blir iFokus beroende :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det är väll det att man får sån bra införmation om allt och alla är så trevliga och verkligen försöker hjälpa,, alla har sina egna tips och idéér,, folk hjälper andra att visa vad dom gjort själva så andra oxå kan göra likadana utan att det ska kosta en fördervet,, vissa säljer saker… men det är bara för trevligt /mysigt och änkla länkar att hitta dit man ska..
Lätt att fastna, svårt att lämna… Är det nån sorts djurknäpp man drabbas av?

Jag sitter också på iFokus. Konstant inne på Iller och sedan klickar jag över på andra sidor om något har hänt :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Här hemma är sidan jämnt uppe, uppdatera under tiden som jag städar och är ute med illrarna m.m.

Jag är visserligen en gasnka ny medlem här men är lika beroende som er. Skolan började idag men så fort jag kom hem så loggade ja in här och har varit här sens jag kom hem och det var kring 14.00 tiden :S så ni får någon ide. Och innan så var jag inne till 3-5 på morgonen. Det är något med sidan som gör att man fastnar hihi.

#12 Visst heter du samma sak på helgon som här? Kom chapsen fram som de skulle? ;)
#14 klart gör jag det 
bara bilddagboken jag inte heter samma på…
Dom har inte kommit än, men det brukar ta en dag extra, har bara liten brevlåda så allt blir att hämta på posten o då tar det en dag extra^,^

#15 okej. Såg att jag glömde skriva att jag had eskickat dem, men de skickades i torsdags, fredags. Glömde också att skriva att jag hade iller om någon är allärgisk, men jag antar att det inte gör något då du är illermänniska också. Säg till när de är framme :)
#16 Ah nej de är ingen fara min näsa e redan full med djurhår av alla de slag =P
^^ ska jag göra!

Jag måste erkänna så jag får det lättat från mina axlar…j.jag är också iller.ifokus beroende.
Man sitter bara på den här sidan inte på msn eller nått annat samtidigt som kan irretera när man läser och man vill verkligen inte riskera att sidan blir trög för då blir man gaaalen
..skönt att ha fått det sagt hehe

Stackars illrar… de lär ju inte få någon uppmärksamhet när deras hussar och mattar bara sitter här ;P
golf.ifokus.se

#20 hehe det har du rätt i men dom kan ha så kul iaf för då kan dom passa på att försöka dra av husse eller matte tjocksockar/tofflor

#18 jag håller helt och hållet med dig. Tack vara iller fokus har jag fått lärar mig mer på bara någon vecka än vad jag har lärt mig på flera månader. Dessutom så känner man sig säkrare på vad man lär sig eftersom att det kommer från iller ägare som har erfarenheter med illrar :)
När jag väl skaffar min iller så ska jag spendera bara tid med honom (inte äns jag tror på detta, sidan är för bra och intressant för att ignorera den) heheh eller har jag fel?

*erkänner att jag åxå är besatt, men det är väl knappast en nyhet för er*

jag klarar mig högst en dag utan att kolla forumet..
hehe… var det första jag gjorde idag när jag kom hem. Slog på dator. Tog en macka och kollade in här:P

Alltså inte bara jag som har ett fönster med iller.ifokus uppe 24/7.. ;)
Kollar alltid allt som skrivs men skriver sällan själv.
Har jag inte kollat vad som skrivits på ett dygn eller om jag sovit så är det det första jag typ gör då jag sätter mig vid datorn. Haha. :)

Och nu har ingen skrivit i en tråd på över 24 minuter, jag väntar på bussen och vill ha något att läsa om!
Tråkigt tråkigt! :P Vart tog alla ifokusnördar vägen? ;)