Vill köpa illerhona
Jag och min sambo skulle vilja köpa en illerhona. Valp eller vuxen spelar ingen roll. Men vi har två katter hemma, och en 5årig son så den får inte vara bitig.
Mvh/Jenny 0735-784832

Hopps ni hittar någon trevlig iller.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

haha ;) om ni hittar en valp så är det ju bara att uppfostra den att den inte får bita!? Åsa, är det inte så? 

Jo då Roxanne, exakt så är det. Fast det krävs envishet och djurvana barn. ;-)
Audiatur et altera pars

oohhhhh. bra! vänta så ska jag bara visa mamma vad du svarade! och exakt allt detta måste du säga på illerträffen i Gävle :D

så nu har hon sett! ;)
jag tror att hon gick på det :D men du måste iaf säga allt det där till henne på Lördag :D

haha, jadå vi hinner nog prata mycket på lördag. ;-)
Audiatur et altera pars
buuuhuu jag vill ochså träffa Åsa!:'(

Jag vill träffa dig också *L*.
Audiatur et altera pars
Men jag vill träffa dig jätte,jätte mycket! ;)

hahahahahaha :D jag ska träffa Åsa! det-ska-inte-duuhuu blää blää skoja ;) :D
*asg* ^^

c(: *asg*
:)

varför kommer inte du till gävle då? *L*
bor i gbg har ingenstans att sova eller hur jag ska ta mig dit

okej ;(

#15: Sova kan du göra hos mig gumman. men hur vi ska få hit dig det var en annan femma. ;-)
Audiatur et altera pars

Åsa är så snäll!
Det märkte jag för länge sen :D
#17 Du är sååå snäll Åsa! När var det träffen skulle vara?
jag såg nu..på söndag jag får nog aldrig träffa Åsa för inte kan jag komma jag har inga pengar till tåg eller något

Nej på Lördag! 1 Juli! Gaah, jag önskar att jag kunde skjutsa dig!
Min pappa ska skjutsa mig och min mamma för att vi inte hade råd att åka ner! Tågresan tur och retur skulle kosta oss 800.- No way!

*L* men du kanske har möjlighet att ta dig till HC på träffen där. Då kan du få sova i mitt förtält om så är. Vi har det trångt som sjutton då vi är en stor familj, men finns det hjärterum finns det stjärterum. hihi
Klart du kommer få träffa mig, på något sätt så ordnar vi det. ;-)
Vill ju träffa dig med.
Audiatur et altera pars
:'( då ska jag till danmark en vecka
nej jag kommer nog aldrig få träffa dig Åsa,

Önskar att någon kunde prata med min familj om illrar också… Vore jättebra, synd att det inte går just nu i alla fall…

Åsa ska prata med mina pääron! :D *lyycklig*

#23: Kan du ta dig till Iller Thriller utställningen då?
Det är ju massvis med folk som åker dit. Då kan jag ta ansvaret över dig där. Så det är lungt. Dina föräldrar får gärna ringa och prata med mig om de vill innan. Så de får höra att jag tar min dotter med mig också och att vi är många som delar stugor och att vi är såååå rädda om dig. ;-)
Audiatur et altera pars

OMG… shiieeet vad Åsa är snäll! haha Åsa, du som kallade dig för tyå vad var det nu då?
… typ sur tant! oomg… tänk om jag har fel! då loggar jag aldrig mera i här på iFokus! och jag kommer inte till Gävle heller! men jag tror att det var något sånnt!, men det var ju du som sa så om dig själv! :D
#26 Det finns ingen snällare än du Åsa vet du det? du får mig och gråta!

jag menade det! hon är grymmt snäll! kuuuuul att träffa dig ååsa! usch vad jag längtar!

haha jag tror jag sa att jag är en elak kärring. hihi
Men jag kan vara en elak kärring. Om man gör något mot någon som jag bryr mig om så blir jag en riktig satmara. ;-)
Sedan är jag lite bråkig ibland när jag får dålig service på olika ställen. hihi
Jaja, finns massor att räkna upp. ;-)
Audiatur et altera pars

Klart du ska komma till Gävle, jag bits bara liiite. hihi
Audiatur et altera pars

:D okej, det var värre än jag kom ihåg! :Dvilken tuur jag har! :D
klart jag kommer till Gävle!

haha, jag brukar vara duktig på att informera folk att jag inte är snäll. Vill man träffa eller prata med någon som är snäll då kan man ta Madde, Veronica, Ammi eller någon annan här inne. ;-)
Audiatur et altera pars
ehh vi har förstört denna tråd nu va?

*Asg* Japp det har vi nog. 
Vi får starta en ny tråd där vi bara snckar gojja. ;-)
Audiatur et altera pars

:D hehe! sorry