Nu blev jag besviken... och bilder
För en liten stund sedan så kom Sigge och Gördis julklappar från ferretcouture. Sigge skulle få en walking hoody - men vi fick inte med var är selet?! Nu har vi betalt för ett sele… Om det var slut, okej, skicka med så vi kan få info om att de tkommer senare eller dylikt.. Nej, nu är jag arg och ska skicka klagomail :(
Men bilder kommer om en liten stund på våra monster med sina fina kläder :) Jag kan lova att påsen sakern kom i var roligast!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Tihi! Den där lilla klänningen var ju bara för söt! 
Helt underbara! =)

Helt underbara kort.
Förstår dock att du är arg på dem då du inte fick meddelande från dem att selen var sen. men försök framföra dina klagomål på ett trevligt sätt men att du ändå får fram att du är ledsen och besviken. Det brukarta bättre än skäll.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#0 Vilka charmtroll dom är och dom ser ut att trivas väldigt bra tillsammans :-) Det blir gulliga bilder, när man fotograferar dom med kläder, tomteluva mm.
Vad fina de blev!
Sara

#11 Ska be sambon skriva snällt och fråga varför det inte kom med. Jag är så dålig på engelska så jag skulle få sitta hela kvällen :)
#12 De trivs jättebra med varandra och det gick jättebra att gå ut med dem i kläder. De var så söta :)
gud så söta bilder! hur sitter hoodien på sigge?
hmm konstigt det där..annars brukar ferrt couture vara riktigt duktiga med att maila å berätta om nått e slut eller så…tror dessutom att selen tillverkas på beställning, och då inte är nån lagervara. Det har kanske bara glömt att stoppa ner den i paketet..maila å hör efter!
(ni har kollat igenom pappret å så noga? för när jag fick selarna var det inpackade i pyttesmå paket, å jag öll på att slänga ett!)

#16 nej, följesedel har jag aldrig fått, bara bekräftelsemail.
ooh intressant! har velat ha sån i flera år..men blev skeptisk då bufy provade en på en utställning.

#17 okej, vad fick dig att tveka? Sigges tröja väger ca 1800 gram och han går i xl så det är inte så stora. Men den sitter perfekt :)
#18 buffy fick hålla huvudet rätt upp i vädret för att kunna andas, kardborrbandet under hakan var dryga 2 cm brett och väldigt stelt. Visserligen e buff en liten liten tjej ;)

#18 Okej.. på Sigges tröja så är kadborren under hakan (halsen) några cm och int eså stel. han hade inga problem att andas. och under magen kan man reglera mycket bra. Hon kanske har lite kort hals? sigge har megalång hals om man
jämför med Gördis :P

HAHA, så söta! var hittar man dem? (vilken hemsida?)