Iller iFokus

Iller

Etiketter: fotonfilmer
Läst 252 ggr
sarae
0

Nya FC selarna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tänkte jag skulle läga upp lite bilder på hur de nya ferret couture selarna såg ut….har hittills bara fångat 3 av vildarna på bild men resten kommer ;)

Telefonkontakt
0

#2 En sån har Sigge också :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

JossanH
0

vad söt han är stitch!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

sarae
0

#4 haha ja på det kortet såg han riktigt valpig ut ;) men nu e vinterfläsket tillbaka så nu e han mer lik tomten

Norrskenets
0

Va snygga=D *vill ha* om man ändå kunde fixa så dom kunde komma på illeryran*ser drömmande ut*Glad

FerretCrow
0

jag tycker dessa selar ser så klumpig ut heööst på bilderna på hemsidan

sarae
0

#8 dem som är i bara nylon är absolut inte klumpiga. dem med mösntrade band på är något klumpiga, men det märks inte när de är på. Tycker de är suveräna. det enda pilliga e väl spännena till nylon selarna, de är rätt små, men när man väl kommer på knepet är de lätta att få på och av. Men knäppena till de mönstrade är kanon bra. jag e super nöjd

FerretCrow
0

okej ja för jag skulle ju vilja ha med mönster eller pärlot på för enfärgade kan man ju köpa här hemma.

sarae
0

#10 jag har mönstar till 2 av grabbarna, och enfärgat till de andra eftersom jag gillade färgerna ;) Men funderar på att skaffa en mönstrad till dweia.

FerretCrow
0

jo visst dom enfärgade i kanll färgerna dom har e ju tuff. kanska ska skaffa snorgröna som passar med utställningsburen =)

sarae
0

#12 haha häftigt ;) lär ju synas bra på promenader oxå

de selar jag däremot e skeptisk till är dem i skinn…har för mig att storlekarna där e riktigt skumma… vet att nån härinne vann en sånn med nitar på VI å den erkade inte ens passa en hamster. men där har de iofs olika storlekar

FerretCrow
0

jo jag kan fasen inte med storlekarna på denna sida fattar nästa inget alls men den dagen jag ska beställa får jag pyssla med att ändra från svenska mått till deras=)

sarae
0

det behöver du väl inte göra? de anger även storlekarna i centimeter….metersystemet används även i england.

FerretCrow
0

jasså okej nej jag tycker det sett så konstigt ut då man kollat på kläderna texempel

sarae
0

#16 bläddra ner på sidan där måtten står på…det finns angivet fört i inches (") sen i centimeter ;)

FerretCrow
0

#17 kej ja det va ju ett tag sedan jag var ute på denna sida så den kanske är ändrad men tack iaf =)

[Catteklina]
0

Någon som har tips på var man kan hitta illerselar? Jag slarvat bort två av mina och har endast en kvar. Men har två illrar ju :s Har varit och på jakt efter en till nu i en vecka men hittar inga!

TottsiGirl
0

#19 www.guldfisken.se har billiga hagen selar :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

[Catteklina]
0

#20 Tusen tack!
Lille Balder får låna Loppans rosasele till vetten imorgon ^^

TottsiGirl
0

#19 har även köpt kattselar och sytt om så dom passar mina små :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

skrollan
0

#20 vad betyder det när det står "snabbkoppling" på selerna? Men dem har bara en storlek va? Jag som aldirg köpt sele förut =/ Är dem måtten för en hona/hane ?

sarae
0

#23 att det är sånt snäpp lås, eller vad man skall säga. Sånt som det är på hagen selarna

skrollan
0

jaha, att det är ett knäppe och inte som en nål som stoppar in i olika hål i slenen, som ett skärp typ? =)

Men hur är det med storlekana? något som beställt därifrån?:)

TottsiGirl
0

#25 Menar du hagen selarna? Dom passar dom allra flesta har sådana både till min hona och hane .. Har man däremot en bamse hane så kanske dom blir lite tajta .. Däremot har jag aldrig beställt från guldfisken iaf inte ännu..

skrollan
0

Okej, jag trodde att det fanns olika storlekar, många som sagt att dem har stora killar oh inte kunnat haft vissa selen. Men jag ska testa att beställa därifrån. tack för länken :)

FerretCrow
0

#27 vad ligger din hane på för vikt? för jag har en vanlig hagen sele till min hane på 2kg och han kan knappt ha dessa som är vanliga modellen utan jag måste beställa en herrsele från amhs-illerotrg

TottsiGirl
0

#27 Harley väger ca 1650, fick på en hagensele på en 2,2 kilos klump för ett tag sedan men då va de väl tajt..

FerretCrow
0

ja miilo ligger på 2,1kg han oxå oxh han ska få en ny sele på illeryran för den andra sitter tajt så den är inte bekväm direkt på honom

skrollan
0

okej, nej groggie är ganska liten tippar på 1,7 kanske ;) men då kan jag lugnt beställa lika dant till både skrollan och groggie :D

sofie
0

Örjan fick på sig en hagensele utan problem och det va mycke kvar att förlänga det med och han vägde 2,2 kg.

TottsiGirl
0

Tror mycket det handlar om hur illern är byggd mer än hur mycket den väger.. Oavsett vilken sele man väljer.. Är illern Päronformad så är den ju mindre där selen ska sitta jämfört med en iller som är mer "jämntjock"

Smeagol
0

Fina selar ;) Tänke passa på och fråga om de dära id brickorna. Vart får man tag på sånna?? Vad kostar de??

FerretCrow
0

dom finns på klarferrets hemsida=)

Smeagol
0

#35 och vad är de för sida då??

FerretCrow
0

men klarsferrets som är medlem här gå på hennes hemsida så hittar du dom

TottsiGirl
0

www.klarsferrets.se :)

Har sådana brickor själv till mina små tycker dom e kanon :)

FerretCrow
0

man brukar även kunna köpa hos veterinärer.

Smeagol
0

#38 oki, tackar :)