OT. Djävulen och jag

Hahahaha, du är bara för söt i den. Sen måste vi ju få se kort på madde när hon ska ha den i helgen :)
men gud vad gullig du va=)
så söt du blev ;)
haha du va ju bara hur söt som helst Elin .. :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

hehe va sött, på bild 2 såg du så väldigt "oskyldig" hehe

Haha tack så mycket allihopa =)
Ja nu väntar vi bara på att få se Madde i samma dräkt =)
haha själv va ja ju smart att prova när ingen såg hehe
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Va?!?!?!? när gjorde du det maria??
När vi andra var ute och strulade eller??? 
Hahaha jag tror hon gjorde det i smyg i sovrummet
Haha ja va faktiskt ute och skuttade i hallen oxå hehe men de va någon som va lite bakis och inte märkte detta hehe
Gjorde du det på söndagen? Hur han du det?

Det undrar jag med, hur hann du det?!?!?!?!
haha va inte alla som va sega på morran hihi
Jättesött elin. Frågan är hur jag nu ska våga mig ut i det till helgen på halloween. hehe. =)
Blir strumpbyxor till det och några skor. hehe
v9: Va fan, provade du den maria. och det missade vi. hehe. hade jag bra gärna velat se. =))
Satt den bra?
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Hehe passade på när du var i badrummet och dom andra två pysslade i sovrummet.. hmm passade gjorde den väl men UJ vad den va kort
Misstänker att du gjorde STOR succe i helgen hehe

Ja Madde, nu får du allt berätta hur du hade det i helgen..
RUmpskandal kanske 
ja du, ska väl säga att min klänning var lång. Jämfört med andra. De andras slutade mitt på rumpan. =) men oj vad fin jag blev i den och så fixade jag håret och sånt.
Tyvärr blev det inga bilder då jag inte har något batteri i min kamera och jag inte vet vart laddaren är. =((
Men så fort jag hittar den ska jag klä på mig den igen och fota. =)

Jag vet att du hittade laddaren för länge sen Madde så vart är korten du lovat oss ?!?!?! 

haha, bra att du har koll Elin. Nu vill vi se bilder Madde :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha, bra att du påminner elin :D
hmm men jag har ju inte något kort från kvällen. =(
Får väl se till att fota det någon gång här framöver.