Iller iFokus

Iller

Etiketter: fotonfilmer
Läst 528 ggr
sarae
0

OOh ljuvliga morgon!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ur kan dagen bli något annat än underbar när den börjar med det här?

Allt ris som ite gick åt till rislådan (ca 6 kg) ligger fint utspritt på mitt golv, 2 kg makaroner,  1,5 kg grötris, och sen lite annat smått och gott. Dessutom möts jag även av synen av ludde som sätter på min smörgåsgrill….undrar hur valparna blir där?

(ja cilla, du får gäna spara bilden :)

Theres
0

Skrattande

golf.ifokus.se

[Catteklina]
0

Det är inte lätt alla gånger, man får försöka hålla god min, det kunde varit värre? Haha :D Vilka busar du har!

sarae
0

#2 hah heeelt rätt, med illrar så kan det ALLTID vara värre :P (särskilt med mina tydligen)

Mstar
0

Och jag som trodde jag hade det illa av att behöva vakna med en kåt iller som bitit sig fast i örat.. Jag har ingenting jämfört meddig, eller jo, jag har lås på skåpen, och inga livsmedel på illernivå ;)

Sarah
0

Sara, har du inte haft iller tillräckligt länge för att ha lärt dig att illersäkra ;)

sarae
0

#5 fast det skåpet har vart inbrottsfritt i 2 år ;)

det här var mitt fel..om ni ser påsen som hänger på handtaget: inte bra! hade jag inte hängt den där hade det inte kommit in.

holtz
0

Haha. Värre än min morra ju!! Jag spillde nämligen ut en tallrik havregrynsgröt med äppelmos och bananas.. Men du/ni vann Skrattande

JossanH
0

hahahahaha! underbart!!!

Fattar inte hur benådad jag är med mina snälla små kryp! Det värsta som hänt här är…. iof… 2 länsade fönsterbrädor (7 vippade blomkrukor)… Det slutade med typ 4-5 trasiga krukor, en massa sönderrivna växter, jordstampat golv, trasiga porslinsgrejer och en vippad vas med dödade blommor..
Dom tog ut allt på en gång, sen dess har det varit relativt lugnt faktiskt! Nu bara sver dom hehe

Sajtvärd på Iller.ifokus

Tesan
0

Förvånad

Härligt värre…

Vison
0

Uj uj.. ser ut som någon eller några haft riktigt roligt :P

AlbaStiffler
0

Häärreeeeguuuuuu! Asgarvade för det där med smörgåsgrillen!

[Gia91]
0

haha vilken duktig iller jag har^^ smörgåsgrill kommentaren var ju bäst!

Pandae
0

ser verkligen ut som en underbar morgon;P

bnoffan
0

Och jag tyckte min morgon var hemsk när jag upptäckte att mina nya skor var halvt söndetuggade.. ;)

skrellet
0

hahahahahahhaahhahhahahaa

Kan inte sluta skratta här hemma :P

Satmaran
0

Jag förundras över din lugna attityd!

Jag hade förmodligen brutit ihop och suttit lallande i en hörna, tills männen med de vita rockarna kom och hämtade mig.

Hade en hundvalp en gång för länge sedan…. Kom hem från jobb och hittade en hel lägenhet inkladdad i 1kg ketchup + 1kg Oboy och som topping hade Connie hittat  en låda med 900 gasvävskompresser. Dessa hade hon spritt ut strategiskt över hela förödelsen.

Jag rasade bara ihop i en ynklig hög och grät medans Connie slickade mina tårar.

Illrar är inte alltid de värsta, om det kan vara till någon tröst.

sarae
0

#17 ursäkta men jag kan inte låta bli att skratta..vilken syn!

antagligen e jag van,…för nuförtiden gör jag inte mer än att sucka lite å himla med ögonen. För faktum är ju att varje gång de ställer till med oreda så vet jag ju att det i grun och botten ör mitt eget fel….

Skulle älska dem lika mycket oavsett om de ställde till med 15 ggr så mycket hyss ;)

skrellet
0

såg att du med hade dubbla magneter på dörren Cool

varför har inte alla skåp sånna Här för? det hade gjort illersäkrandet lite enklare :P