Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 498 ggr
Norrskenets
0

Totally ferret baby?

Hej, försöker hitta fabrikatet eller va man säger? Har bett djuraffären här att försöka hitta det så dom kan beställa hem åt mig men dom vill ha fabrikat märket.

Skulle bli otroligt glad om nån kunde hjälpa mig så snabbt som möjligt=)

Illercafe
0

SkrattandeBe dom kontakta TEBA
www.teba.se

Norrskenets
0

#1Skickade till dem nu och frågade så det går fortare=).

Tänkte annars om det är nån som använder Totally ferret så skulle jag va tacksam om ni kunde titta efter va märket heter=)

Illercafe
0

Förstår inte riktigt hur du menar  men detta är kanske bättre svar:

Totally Ferret är märket och för den nordiska  marknaden görs det av  Bosch. Teba är leverantörer här i Sverige.
Blev det bättre svar Skrattande

Norrskenets
0

Så då är det Bosch som dom ska söka efter?dom har olika märken som dom beställer ifrån=)

eller måste dom beställa från teba?=s

Faxlin
0

#4: De måste beställa från Teba eftersom det är de svenska återförsäljarna av totally ferret.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Norrskenets
0

#5 okej, men tror du att det blir billigare att beställa själv än om dom skulle beställa in åt mig?

sarae
0

#6 beror på butiken. jag fick en butik i gbg att beställa in TF…men hon konstaterade att det blev riktigt dyrt…hon fick nästan köpa in det för ut pris.

bättre att beställa från Teba…de har ju så ruggigt låg frakt

Norrskenets
0

#7 Okej men då gör jag så=) lika bra så jag får hem det så fort som möjligt=)

Tack så hemskt mycket allihop för hjälpen!Skrattande

[Catteklina]
0

Ojoj, är det TEBA som har den maten? :o Den affären ligger ju en kvart hemifrån mig, så då blir det shopping till illrarna där inne i helgen :)

LiindaLarsson
0

affärerna tar inte in der från den butiken eller rättare sagt fabriken säljer bara till privatpersoner intr till djur affärer har redan försökt :)

Norrskenets
0

#9 Åhh lyckos*avis*

#10 Jaha okej, sarae hade försökt men det skulle bara bli dyrare

Nu har man beställt två påsar, hoppas man får hem dom snart=D

Illercafe
0

Nej det är så att TEBA är återförsäljare av Totally Ferret och av Bosch hund o kattfoder. Tyvärr som med dom flesta fodrena så är det dålig vinst på det för djuraffärerna och eftersom illerfoder är så speciellt och inte så lättsålt så vill inte djuraffärerna ta in det Tyvärr.

Norrskenets
0

#12 Jaha okej, men har beställt från dem nu iaf=) tack så mycket för hjälpenGlad

Illercafe
0

Kan berätta att de butiker som säljer Totally Ferret finns på Tebas hemsida under återförsäljare. Skrattande

Norrskenets
0

Jaha sedär, bra att veta=D

cannaydia
0

jag har hört att Teba vill ha samma utpris i alla djuraffärer som säljer deras foder så man inte kan hitta "billigare" eller "dyrare" alternativ…utan samma pris över allt, tycker det är smidigt och bra. kanske kan du slippa fraktkostnaden om din djuraffär tar in fodret åt sig isf…

FerretCrow
0

Hur många är det som ger detta foder till sina iller valpar?

TottsiGirl
0

Jag har detta till mina små men jag blandar ut det med Vitalin, FC och Orijen :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Illercafe
0

# 16. Totally Ferret eftersträvar att det ska vara samma pris i alla länder, ialla fall i Europa.
Det som gör affärerna lite motsträviga till att ta in det är att dom inte säljer så mycket av det och att även dom måste betala porto… dom måste köpa större parti eller andra saker hos TEBA för att det i många fall ska vara lönsamt.

Men det skulle vara kanon om alla kunde trycka på sina djuraffärer lite ;0)

FerretCrow
0

ja jag har hört att detta foder ska vara super att blöt lägga när valparna börjar äta fasst föda. hur många uppfödare här använder detta?

Norrskenets
0

#16 Jaha, men jag har redan beställt nu=( men lär behöva mer sen så då kan man fixa det till nästa gång isåfall=9