Ohh, lilla tuffsan. Om jag hade haft 1500:- hade hon fått flyttat till tokfamiljen i Älvkarleby.
Lilla tuffsan, sitta i bur.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Håller med dej åsa. stakars liten att behöva sitta i bur!!!!!Det ska ingen iller behöva göra!!!!

Inte en liten buriller till.. Oh.. lilla pyret
Snälla ni.. kan inte någon hämta henne..?!
Carpe Diem
tänk om man ändå kunde ta hand om alla illrar. Tyvärr går ju inte det. Man får ju inte ta på sig allt för många så att dem andra kommer i skymundan.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
11 månader o inte steriliserad? är inte det farligt för henne, stackars liten vad dåligt samvete man får nu när man bor så nära och inte kan ta henne
nämen åååh, stackars lilla tjejen… hon är knappast en lycklig iller =( Måtte hon hitta ett bra hem!

Det som är bra är ju att de själva är medvetna om att hon inte är en lycklig iller och vill ge henne ett bra hem.
Audiatur et altera pars
så sant så, hoppas bara att det går snabbt OCH att hon hamnar i rätt hem!
…fast frågan är om det är så bra att buren följer med… egentligen. men men, förhoppningsvis hamnar ju tösen hos någon som kan iller =)

Man kan säkert använda den som en öppen trygghetsplats för henne. Och som utställningsbur. ;-)
Audiatur et altera pars
Eller som jag, har henne där på natten, så att hon inte vandrar runt o väcker folk… Ronja mår inte dåligt på det, hon sover ju.

Ja, så kan man ju göra. ;-)
Audiatur et altera pars
jo absolut, jag håller med er men ni aksnke förstår hur jag tänker ifall hon skulle hamna hos ytterligare en person som inte rår på henne.. då är kanske buren nära till hands, menar jag 
men jag håller tummarna att hon får det bra, med eller utan bur =)

Önskar att jag kunde ta henne bor ju inte alls så långt ifrån mig, men i slutet av juli (förhoppningsvis) så får jag hem en liten bebbe och då vill jag kunna ge henne all min tid och kärlek (Benjii och Bettan är ju också inräknade där såklart ) 2 vuxna illrar, en bebis och en omplacering som säkert behöver mycket tid blir lite för mycket för mig! Hoppas någon i detta avlånga land kan ta emot henne och ge henne ett kärleksfullt hem.

tessan, självklart förstår jag hur du menar. Och håller med dig. Nu hoppas vi att hon kommer till någon som är illervan så blir det nog bra i alla fall i slut ändan.
Hon ser ju ruskigt söt ut i alla fall. ;-)
Audiatur et altera pars
Ohh va hon liknar min Tindra =O och min Tindra är ju också ifrån Örebro, undra om det kan vara någon av Brazoo syskonen 

Stämmer åldern då Borgarn? Är hon ovh Tindra lika gamla?
Audiatur et altera pars
#17 Ojj, hehe nej Tindra är ju inte 11 månader
haha smart ja =P

hehe, okej. Ja då var det snabbt avklarat alltså. ;-)
Audiatur et altera pars
Jag har mailat!
Hoppas att jag får svar snart, står inte ut med tanken på en liten iller som sitter i bur..:(

Vilka sötnosar du har där nasse36. ;-)
Audiatur et altera pars