köpt en ny fraktbur!
jag & Emil var på djuraffären för att köpa en algskrapare för att jag ska rensa mitt akvarium på ett ton :) då såg jag den.. en jätte fin fraktbur som nylligen kommit in i butiken för en timme sen kanske.. tänkt jag ska ju ändå skaffa 2 illrar till så det kanske är bättre att ha en enda stor fraktbur så alla ryms i den… frågar vad den kostar och min kille köpte den direkt åt mig, eller snarare till pälsarna.. den har säkerhetsbällte hållare så tyckte det var jätte bra.. den ser liten ut på kortet men den är inte så liten som den ser ut… den är så blå och fin :)
Vad tycker ni?

man ser ju den gammla där bakom som har galler men den är oxå sprillans ny.. men tänkte nu när man får fler illrar att man han en enda stor att ha dom i än att springa om kring med flera stycken fraktburar i handen :)
den ser nåästan precis ut som min, men min är för,odligen av sämre kvalitet eftersom den kommer fårn öb, men den är bara en annan färg. Bältes hållarna rekomenderar jag starkt, dem är bra. Men in en volvo så är bältet förkort för att spänna fast buren ;) bara så du vet :)
tycer den ser lika stor ut som den andra bilden i bakbilden? eller =)

En sån blå har jag också. Köpte den när jag bara hade 1 iller. Vad är det för två illrar du ska köpa då, Linda?

#3 den är faktiskt hälften så stor som den förra plus att den är högre.. och säkrare :)
#4 jaa du jag har planerat att skaffa mig men det är hemligt ..

En sån ost har jag också. Varför är det hemligt för?

en sån har vi fast utan "galler" den är en toppenbra sovkoja