Maskar på Fallens dag i Älvkarleby
Ja, i dag var det många som kom och beskådade maskar på Fallens dag i Älvkarleby.
Det vanligaste jag sa under hela dagen var nog:
-Det är en iller!
-Det beror på hur man uppfostrar dom!
Ja frågorna jag svarade på då är det väl ingen som inte kan lista ut, eller?
Hur som helst hade jag och mina avlånga maskar jätte trevligt på träffen. Jag hoppas Veronica och hennes mamma (som jag aldrig kommer kunna lära mig namnet på), Elin och Johan, Janna och hennes familj hade precis lika trevligt som jag hade.
Nu ser jag glatt fram emot bilder. För trots att kameran var med så blev det inte ett foto taget:-)
Crazy var ju med på träffen, så ni kanske kan gissa varför. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Förstår att det inte blev så många kort tagna när du hade din valp där. =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Åsa: Min mamma heter Ingrid!!!! Men du får gärna kalla henne för min mamma så ingen annan undrar vem hon är och du inte kommer ihåg det 
Amor vincit omnia

haha,jag fattar bara inte varför jag har sååå j-kla svårt att komma ihåg hennes namn. Jag har ju träffat henne massor av gånger. hihi
Audiatur et altera pars

Jag har börjat jobba idag så har inte hunnit med att fixa några bilder men ska göra det när jag kommer hem.
Jag hade en toppendag och ser verkligen fram emot nästa träff =)

Jag och maskarna hade också en fin fin dag som sagt var. Och nu vill jag se massor av kort därifrån. Men jag får väl vänta tills i kväll då. hihi
Audiatur et altera pars

Ohh, vad fina kort du knäppte Elin. Skojigt att få se dem. Och så min lilla Sanna mitt i alla illrarna. ;-)
Audiatur et altera pars
Gud va fina bilder.
hblir juh valp sjuk :D
Oj fina bilder på valparna, illrarna och människorna. Superkul och få se lite hur ni hade det. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.