Färska bilder på iller flickan
Plockade fram kameran idag och var bara tvungen att knäppa lite kort :) här alldeles nedan kommer lite bilder från idag på min tokiga iller Hulda, ca. 6 månader. AAH iaf född 07-07-22 om jag inte minns fel :S kan stolt medela att hon nästan aldrig kissat elr bajsat utanför lådan och att hon var rumsren när hon kom, vilket var när hon var 10 veckor. EXAKT 10 veckor och en dag. älskar den lilla pälsbollen, så charmig. Här nedan kommer lite bilder på den lilla kraken.
By the way, ngn som vet hur man "lägger in bilden direkt i inlägget" ? skulle vara mer effektivt om jag gjorde på det viset.

sötnos
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

vilken söt liten tös du har=)

Jättesöt!! Trodde först det var en pojke, väldigt runt ansikte.. 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Åh så söt hon e =)!

Va söt hon är, tyckte om minen och bild #6=)
Vilken fin tjej!
Sara
oh så söt hon var!

Testat att tvätta lådan? :P Min lådkant har aldrig lyckat bli SÅ brun 
golf.ifokus.se

Vilken söt tös du har där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

tack alla, jo, hon har lite runt ansikte. men det passar hennes personlighet :)
#19 , HAHA, jag har tvättat många gånger, jag vet ärligt talat inte jur hon gör!?!? HAHAH, har torkat av kanten nue.
Familjebostäder kommer hit på torsdag, e rädd att dom kommer att påpeka alla djur jag har. har lixom fem kattungar hemma nu. och en iller som bajsar på lådkanten :S HAHA

#21 tror hon använder kanten till att torka sig efter att gjort sitt. Illrar torkar/drar baken efter att ha varit på lådan.=)

haha, det är ju bättre än bruna sträck på golvet :D haha

#23 hehe ja absolut, mycke lättare att få bort än om det är på golvet hehe