Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 155 ggr
Faxlin
0

OT. God Morgon alla illerälskare

En liten god morgon tråd.
Här har det inte blivit någon sömn, men jag hoppas ni alla sovit riktigt gott i natt.

Nu är det lördag igen. Vad har ni för trevligt inplanerat idag då?
Själv ska jag börja plocka bort min jul. Och sedan är det självklart det vanliga med djur och familj. För vad är en lördag utan lördagsmys med djuren och barnen.

Berätta gärna om vad ni tänkt hitta på i dag.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

emoflickan
0

jag ska iväg till jobbet nu, fyyyyy. Sitta och höra förbannade kunder i telefonen hela dan…inte min idé om en trevlig lördag o söndag direkt :)

elmo
0

Godmorgon. Idag ska vi va i skogen lite och hämta hem lite ved. Senare ska vi till en kompis och äta middag och därimellan blir det att pyssla lite med djuren. Så så ser min lördag ut.

HannaM
0

Åka till Ikea och få en säng av sväröräldrarna och sen kommer mina föräldrar så ska vi hjälpas åt att röja upp och sanera vårt kaos till lägenhet. Sen ska jag ta det lugnt, om jag hinner alltså. Kolla på nån film eller sitta här…=)

Mstar
0

Nu ska jag lösa melodikrysset. När det är slut ska jag väcka sambon och tjata på honom att jag vill ut och gå i skogen. Får se om det händer.. Har jag otur sätter han sig och dricker alkohol med hans kompisar.. **morr**

emoflickan
0

avis! jag vill inte alls jobba mer nu, tröttnat redan och det är maaaaaaaaassa timmar kvar :( och sen samma visa imorgon igen, usch & fy!

tokage
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hihi, för mig blir det nog bara att slappa, blir nog lite tv-spel, hehe. Så får vi se om det kommer en kille hit som eventuellt ska köpa våran leguan :). Jag kommer sakna Punke, han är en speciell "liten" leguan, hihi :).

Pandae
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag ska jag iväg på kalas=) min systerson Calle fyller 3 år:)
Han ska få en tickle me elmo=D ( http://www.youtube.com/watch?v=o4x-VW_rCSE - en sådan, den e skitkul=P )

sen efter det ska jag hämta hem min råtta Gunnis, har saknat henne=(.

sen ikväll blir det nog mys=D

(bil min storebror och Calle)

Madde
0

God förmiddag.

Själv ska jag och min pojkvän iväg och kolla på en Fotsal kup. Det vill säga fotboll inomhus. håller på från 8 på morgonen till 01,00 i natt. Fast vi tar en liten lätt sovmorgon idag. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

DG
0

Vi ska senare iväg till min svärmor för att fira makes födelsedag. Annars blir det bara ta det lungt.

[jenkass]
0

jag åker till sälen inatt och ska ställa mig på en snowboard för första gången i mitt liv ;)

[jenkass]
0

*dubbel*

FerretCrow
0

godmorgon på er alla. vad kul med en sådann tråd så man ser lite vad folk hittar på=)

själv har jag ju sove som en kratta som vanligt då bebisen inte alls vill sova utan hellre puffa omkring i mammas mage hihi. men strax ska jag göra en iller städning då deras rum har matter som drar åt sig hår så ska dom damsugas ren och filtar ska dammas av. sen blir det en promenad med dom ut i den härliga pudersnön. Sen ska jag vara chafför åt en kompis ikväll så jag ska köra han 10mil och vänta på att han äte klart på en resturang med sin flickvän sen köra hem igen=)

DG
0

#12 Dom små liven bufflas mycket på nätternä Glad
Mysigt men synd att man som sagt får svårt att sova.

FerretCrow
0

#13 jo det är ju mysigt men inte att man har så ont i liggamenten på sidan så att man inte kommer upp från liggande till sittandes själv=(

DG
0

#14 Låter som foglossning, har haft mycket problem med själv :(

FerretCrow
0

#15 jag pratade med dom som jag gjorde ultrat hoss och dom trodde bara det var växtvärk. och magen har dundrat iväg kan jag lova gud jag växer tusan flera centimeter per natt känns det som hihi

_troll_
0

Jag skulle egentligen på inflyttningsfest idag, men vet inte om jag orkar.. så förhoppningsvis blir det till att titta på någon bra film ikväll!

DG
0

#16 Hoppas det är det istället så det går över :)
Foglossning blir man ju inte av tills man har född.
Gör det ont när du går eller bara när du ska upp ur sängen?

[Catteklina]
0

Det har inte blivit mycket sömn för mig iheller, har ju en liten kottebebbe som ska ha mat var tredje timme på natten *gäsp*Men ikväll blir det lite poker-spelande med pojkvännen och några vänner, skoj skoj :D

DG
0

#19 Pokerspelande låter roligt, vi brukade göra det förut men nu har ingen tid längre :(

[Catteklina]
0

#20 Det ska bli jätte roligt.
Nej, tiden här hemma brukar inte räcka till iheller, ett år sedan vi spelade sist :o Men nu är det hög tid att sätta sig ner i lugn och ro för en kväll :)

FerretCrow
0

#18 ibland känns det när jag går men det är om jag tar stora kliv eller går allmännt konstigt men sen är det mest då jag ska dra ihop musklerna i och runt magen för att sätta mig upp eller då jag sträcker ut dom

Sara
0

Jag ska hjälpa min bror med hans företags bokföring och bokslut. Lagom kul.. *inte*

Sara

bnoffan
0

Efter en seg bakismorgon väntar jag nu bara på att klockan ska ticka på. För klockan 4 kommer Esko hit. Blir nog god mat och mys den här kvällen!

sarae
0

tja..vaknade nu….tror inte det lir så mkt som händer idag förutom gos å lek med pälsarna