bajs på helt fel ställen!
sedan vi flyttade har ilrarna helt tappat bort lådorna. Fast dom s'tter sig gärna igemter, konstigt nog. Nu undrar jag, finns det något man kan skura giolven med, eller framföra ltl dom favorisireda "utanför" ställena med så dom inte gärna sätter sig, Typ fy-sprayliknande?
Filtar eller små mattor funkade med milton. Tyvärr funkar det inte med sid. Ikea har en bra plast man kan lägga under och runt lådorna.. Vad jag märkt tappar de lätt bort sig några veckor för att sedan när de bott in sig lite bli duktigare igen.
#1 Vad är det för plast från IKEA du pratar om? Låter super! Nintendo går gärna sidan om lådan och det skulle vara jättebra att kunna plasta, speciellt när man har parkettgolv. *suck*
#2, Kommer inte ihåg vad den heter, men den är lite tjockare och på rulle. Den är väl till för att lägga i botten på lådor och i skåp egentligen tror jag. Ena sidan är det små runda "pluttar" på, den andra är slät. Plasten är lite gummiaktig också så den hjälper mot ivägknuffande av lådan…
#3 Okej, jag antar att man kan fråga någon där. Dem vet säkert. Tack så mycket!
Och förlåt kitty för att jag avvek från din tråd.

Men kom ihåg att byta plasten rätt ofta. Den suger åt sig och stinker efter ganska kort tid =/

#4> Den finns på köksavdelningen, är genomskinlig eller blå-genomskinlig. Skitbra. köp flera rullar och klipp till de mått du behöver!
#5> Har haft mina mattor i minst 4 år och de stinker inte än. Det är bara att ta in dem i duschen då och då, ta en borste och svabba av dem med lite rengöringsmedel så försvinner allt peck. iaf på mina! :)

#6 Funkade inte för mig.. Men sen är jag också rätt känslig näsa när det gäller illerbajs..
Okej, men det verkar ju vara superbra! Det är så jäkla tråkigt att skrubba golven som en dåre det första man gör när man går upp eller kommer hem. Trisst att få golven förstörda också! Hoppas på att den här plasten kan rädda det. :)

#8 Jepps! Det är super när man har parkettgolv och slarviga illrar ;) Kostar 49 kronor rullen så billigt o bra också!
måste köpa plast för att slippa spåren som blir på golvet när dom torkar rumpan efter lådbesöket!
Kitty- först och främst brukar det ta ett par, tre veckor på nya ställen innan de går duktigt på lådan. Mina är alltid så när vi har flyttat.
man kan underlätta genom att bara låta illrarna ha tillgång till något rum i taget. Börja tex med köket och ha dom mesta tiden där. När de går bra på lådan där utökas ytan med ett till rum..
Matskålar och några torrfodersbitar där dom gillar att sätta sig har alltid funkat bra hemma hos mig.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Hmm ska kanske försöka med sådan plast så kanke småttingarna kan få tillgång till vardagsrummet oxå :) Har en parkett där som e sådär bra :S
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."