Vart har vi Lillen´s bäbisar :P?
Lillen ska flytta hem till oss :).. Fått höra att han har lite barn här inne, skriv gärna om du har en sådan :)..
Konstapeln/Nicko gör sällskap med Lillen hit.. Vet någon kanske lite bakrund om dessa sötnosar?

#1…oh, har du träffat honom? Han är inte så stor va? såg inte ut som det:)..Haha där av Lillen kanske, Hur många kullar har han fått igentligen? och hur gammal är charmtrollet?
#2 jag har kanske lite mer info om både konstapeln å lillen ;) pmar dig

#3 ..Oh va trevligt :D.. Tack
Fler med mera blider på dem kanske? Har bara sett ett par stycken..

spotta ut du om det finns fler tess? :P.. tacksam

va gooo !!!!! Längtar ihjäl mig :D..
Är du en av hans gammla ägare el vadå?

Dior är en av Lillens valpar från kullen 2oo6 (med Smulan).

#21 .. Aha ok.. vart finns ni någonstans då?
#22 ok trevligt!! Hur mår dina små liv då? :)

Prada är syster till Dior, kommer också från Lillens kull 2006!

#23, Jag bor i Nybro… och de bodde i Lindås på den tiden =)
golf.ifokus.se

#25 okok.. inget om din rymmling än? :(

#27 Oooh vilken sötis!!

Heheh!! Skorpan med grön sele ja..
De va hemskt lika! =)
vems är lillens förra ägare?
#34 menar du vem han kom ifrån nu? eller vem han kom ifrån innan han kom dit?

# Jaa de skulle det ju inte vara lätt att se skillnad på :)
Ser ju att den lille grabben gjort bra i från sig i alla fall :P
ja, vem lillen kom bor hos nu innan han ska flytta =)

jag tror jag oxå har en bild eller två på lillen, du kanske redan har dem men jag postar ändå ;)
Paulina

Tack så hemskt mycket till er alla!!

Någon som föresten har en stamtavla på Lillen, som nån har lust att dela med sig?

Tror inte det finns någon. För på Pradas stamtavla står det ingenting längre än föräldrarna.

# 38.. Joo det var i gbg jag hämtade honom hos den killen, Linus.. Han fick problem med alergi, och därför kunde han ej ha dem kvar längre tyvärr… Ursch jag verkligen lider med honom.. Men sammtidigt är jag och min familj glada :), Och jag hoppas att Linus är glad för de kommit till ett bra hem där de får mycket kärlek, bus och trygghet, och Linus får själv må bra …
#45 kan du skicka föreldrarna till mig? alltså det du har, om det går bra? :)
#46 det står inte vem som är lillens föräldrar utan det står att lillen och smulan är föräldrar till våra småttingar :)

#47 aha :P.. Nu hänger jag med P ok ok :D
Lillen har ingen direkt stamtavla. Men det är kanske inte helt omöjligt att höra efter med hans uppfödare nere i skåne, han kanske har nån koll på vad hans föäldrar heter,. Däremot blir det svårt om det inte finns korrekt födelsedatum på honom, eftersom illrarna oftast inte har namn när de flyttar därifrån. Men någon av dem som har lillens avkommor kanske har hans födelsedatum?

# 49.. Ja har du ju rätt i.. Gör ett försök då :D
Nån som fått Lillens födelsedatum???
Jag ska försöka rota fram Aviendhas "stamtavla", det kan stå där om jag inte missminner mig, hon har lite trist tavla, lillen hade väl knappt nå, o inte smulan heller…
Paulina

#51 Ok tack för att du försöker :D
Boston e son till lillen :)

#53 Oh :).. Vink vink på er :D

Puttar upp till Aviendha!