Iller i den gyllene kompassen!
Japp såg den i går och det är jätte mycket iller med i filmen "talande" även ;)
Var inte det en hermelin? Har inte sett filmen men har spelet. :)
kanske???? jävligt likt iaf och med samma täckning som min Devil iaf =D
Jag har inte sett filmen ännu. Tror ni att illrar kommer att bli mer populära (på gott och ont) som husdjur efter denna film?

#0såg den filmen i fredags=) såg ut som en iller i ansiktet men den va helvit från hals och under mage…så jag tycker det kunde va en mink eftersom den hade en teckning på kroppen som en men huvudtäckning som en iller…såg lite komiskt ut=P
#3 det blir det säkert och det oroar mig en aning.=(

alla får ju nys om att ha iller som husdjur på olika sätt tror inte man behöver oroa sig mer för det

Hmmm. Vet inte om det blir "mer populärt".
Isåfall hade det blivit det efter Gustav 2 också.
Något jag verkligen hatar är att folk på internet, exempelvis bilddagboken, säger "ååååh vilken söt iller. sån vill jag också ha.", tro mig, många av dessa kommer sätta ut annonser på blocket om "jättegullig illerhane" osv om några månader…

#6 jo tack de har hänt mig i massor oxå men jag har hänvisat dom till en sida med fakta om iller och även skrivigt att det är ett mycket krävande djur
Varje gång man är ute så träffar man ju folk som vill veta vart man köper en, och det är klart det blir en liten *suck* varenda gång man fattar att dom till 95% bara ser hur söt dom är och inte fattar allt jobb som ligger bakom att ta han om en iller, men det gäller ju massor av djur så jag tyckte det mest var kul att en iller (om det nu var det) fanns med i filmen. Man kan ju alltid hoppas att det även kommer en animerad version i en disney film el nått, jag tycker dom snart har dragit i genom alla djursorter på animerade filmerna så nu borde en iller stå på tur=D

#8 hehe håller med dig du får maila den ideén till disney om en iller film=)

Jag ska den ikväl :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

#8 det håller jag med om, skulle absolut va kul att få se en disney iller hehe;)

#3 de sägs aldrig vad det är för djur och det var jättemånga som undrade ganska högt på bion.
Den var ju animerad så allt kunde ju inte vara perfekt på den, lite stora öron kanske, men en iller var det självklart.
#0 den hette väl på svenska "guldkompassen"? ;)
Det är en hermelin om denär vit med svart svanstip! 

#13 den är viltfärgad ;)