Akut hjälp, lägenhet översvämmad.
Hej alla! Hoppas ni får en trevligare start på det nya året än jag.
Min lägenhet fylldes med ca 1000L avloppsvatten, möbler och kläder totalförstörda. Illrarna var i köket som tur var, annars hade de varit helt nerbajsade de också. Resultatet av detta är att de måste bryta upp golvet omedelbart för att tömma allt vatten som fortfarande ligger under glovet. De beräknas vara klara 1a mars.
Alla illerägare vet att det är inte den allmäna uppfattningen att de är världens bästa djur utan att det kan vara knivigt att inackordera sig tillsammans med dem så nu ber jag på mina bara knän att det finns någon här som kan ha dem under renoveringen. Jag vet inte riktigt själv var jag ska ta vägen men att soffsurfa hos kompisar funkar inte med två pälsar.
Lägenheten töms i detta nu och jag sover i köket (det enda ställe som inte luktar HELVETE) tillsammans med mina två men hyresvärden tar över lägenheten på onsdag.
Alla möjligheter är övervägda men det går inte att vara kvar i en lägenhet som inte kommer ha vatten eller golv på två månader med djur. Så SNÄLLA någon HJÄLP!
Till detta hör också att jag inte har tillgång till internet något vidare och om nån har ett endaste tips eller förslag tveka inte att slå en pling till mig
0735 39 67 69
ixid aka Elin
Ojoj! stackars dig! gud så jobbigt för dig! hade jag haft möjlighet had ejag gärna ställt upp..men har redan 2 läger här hemma nu.Hoppas verkligen att du får snabb hjälp!

Din stackare. Om du inte hittar någon så kom med dem till mig. Eller så kan jag hämta upp dem om vi ska ner till husdjursmässan.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
många som verkar ha problem med bostad nu:-/
bor i sthlm nu men flyttar till virsbo (västmaland) i början på feb. stor trea om det ännu är behov av bostad ca 9feb.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Din stackare )=

hoppas verkligen at du hittar någonstans att bo!
Önskade jag kunde hjälpa dig men blir utan lägenhet om en månad och där jag hamnar finns ingen möjlighet för fler illrar just nu :(
Här finns plats men det är kanske lite väl långt.. bor i uddevalla norr om gbg.-…
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Det är halvlöst. Jag campar i min kompis etta, med illrarna7 motvilligt. Det är okej, men ja, som jag sa tidigare är inte alla lika frälsta som vi är när det gäller pälsklädda vänner.
Åsa- vi får se hur det funkar här, annars tar jag gärna ditt erbjudande*9-/ fhgh fha445¨¨ hoppsan, där gick tjockisen på tangenterna och min kompis skrattar lite krystat (datorn är hans husdjur). Nu har jag internet här så jag uppdaterar om allt blir kaos och mini äter upp hans fötter. Tack så mycket!
Allt gott //Elin