Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 272 ggr
Mikaela_B
0

OT Pappas lilla pojk

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej, nu vill jag ha komentarer :P
Jag sitter och försöker få min sambo att första att Biffen * våran ena hund* är pappas lilla pojk. Varför är han detta? Jo!

* När jag går hemifrån säger han inte ett ljud, går däremot sambon så gnäller han, ylar och vaktar dörren.
* Han sover PÅ min sambo i soffan och skall alltid ligga bredvid han
*Han går efter sambon vart han än går i lägenheten
* Han blir helt lycklig och hoppar på sambon när han kommer hem, mig kommer han till hälsar snabbt sedan går han in igen.

Osv osv osv…..

Biffen är alltså helt såld på min sambo :P Men dessvärre så tycker sambon att Biffen är  "mammas" lilla kelgris, Ohno!
Så nu vill jag få komentarer att visa sambon och visa att  Biffen visst är pappas lilla pojk! :P

Skickar även med en liten bild på hur en vanlig slappdag mellan dessa pojkar kan se ut :P

Gott nytt år också alla =)

www.blueberryhedgehogs.com

Faxlin
0

Ohh, ingen tvekan. Pappas lilla pojke.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Mikaela_B
0

#1 Tack! :P Det är precis detta ja försöker få sambon att inse :P

AlbaStiffler
0

hehe, sött kort… Låter klockrent som pappas pojke…

Mikaela_B
0

#3 tycker jag med :P lika lata får man väl tillägga oxå :P

Gilla
0

Pappa upp i dagen FlörtHelt klart pappas kille *ler*

Här har vi Dookie som är pappas tös o Marwin som är mammas pojk *ler*
Bra uppdelning-alla får pussar haha

lucifina
0

Jag har en katt hemma som min sambo påstår är mammas lille kille. fast jag får ju erkänna att så är nog fallet efter att jag insett att sambon kan ge honom mat 1 min innan jag kommer in genom dörren och kattskrället kan ändå låtsas som om svälten brutit ut hemma om inte jag ger honom mat innan jag fått av mig ytterkläderna, samt att bästa sovplatsen i ett hus på 200 kvm är precis på mammas mage oavsett vart hon befinner sig.Glad