Så fruktansvärt trist
Jag blir så less när jag ser att det kommit någon ny medlem, men det står inget om den personen på "Min sida". Varken personliga data eller någon beskrivning, det är så tråkigt :(
Jag, och troligen fler här inne, tycker det är roligt att gå in på medlemmars sidor och läsa om dem… men nu har jag gått in på flera nya medlemmars sidor och det är få som det har skrivits något i :(
Det är så trist att personerna inte vill dela med sig av sig själva, det behöver ju inte vara en livshistoria man skriver. Men något ska man väl ändå kunna skriva om sig själv?
/Carola
Jag håller med dig till fullo. Bara man skrev nån liten sak eller lade in ngn bild skulle det vara bra!
/Amanda

Jag är oxå runt ibland och tittar på olika medlemmars sidor och jag håller med om att det vore roligt om det fanns åtminstone en rad skriven.
Jag är ganska ny själv och det tog ett tag innan jag lade in nån text om mig… men det var mest för att jag inte hittade riktigt på forumet… jag har inte varit medlem i så många forum så jag har liksom inte vanan inne.
Dessutom var jag kanske lite blyg ?! - Och eftersom jag ännu inte har nån iller får jag ju ståta med mina gäss vilket ju känns lite avigt.
Det kommer säkert lite beskrivningar såsmåningom!
#3 Gäss! Dom vill jag se bild på! När jag tränade vallhundarna jag haft tidigare, började vi med gäss. :-)
Lägg det under "Små djur, kaniner, chillor, fåglar, fiskar mm"
Vilka snyggingar!

Ja, det bör funka med bilder nu.
Annars så kan jag hålla med om att det är trevligare att komma in på sidor där det står något. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ehh… jag hittar inte ens vart du menar Ammi. Är det under "fler sajter" eller i min fotobok eller … ?

ThesS: "Små djur…" hittar du i listan till vänster, om man rullar ner lite. Vilka söta gäss och ett bra foto på dem.
Jo det kan ta ett tag innan man lär sig forumet, och ibland är man kanske lite blyg eller så vet man inte riktigt vad man ska skriva.
Men någon liten rad om vem man är, hur gammal man är osv vore bra. På det viset kan man lättare få kontakt med uppfödare, och uppfödarna kan läsa om personen som har kontaktat dem.
/Carola
ThesS: Jag PMar dig.
Tycker det samma som du Mangafreak, visst det är upp till var och en om man vill skriva nått om sig själv. Men sen tycker jag att så hemlig behöver man inte vara, det är ju inte så precis att man blir helt ner lusad med mail och telefonsamtal och så. Och vill man inte ligga ute med personliga grejer, så kan man ju beskriva sina pälsbollar iallafall tycker jag. Finns inget mera tradigt än när man går in för att kolla, så är sidan helt blank, eller så är det låst/begränsat som vissa har gjort. Det tycker jag också är fel att göra, man behöver ju inte skriva eller lägga upp foto på det man inte vill att alla ska se. Kolla bara in röran på fotot med Tilly
#11 Den tjejen har verkligen roat sig!
Så fantastiskt oskyldig hon kan se ut.
Ja, tycker du inte det AmmiG. Skrattade så att jag knappt kunde ta fotot, för den tjejen kan se hur oskylldig ut som helst, det kvittar vad hon har ställt till med. Så har hon denna minen " vad då då, jag har väl inte gjort nått". Men det är tyvärr så att det är inte alltid man lyckas ta dom på bar gärning
Bar gärning är väldigt sällsynt, dom hör lite för bra eftersom dom vet att dom pysslar med ofog. 
ThesS: Hur går det?

När jag registrerade hit så orkade jag inte skriba på en gång, sen glönde jag bort stället för ett tag när jag hade mycket göra och stress.
Det kan vara att personen har inte hunnit skriva någonting ännu eller vill tänka genom vad hon/han vill skriva.

hmm vill inte anklaga någon nu eller så men jag kan berätta att när jag blev medlem här så fattade inte jag hur man skulle göra..tog några dagar innan jag fattade hur det gick till här o vart man skulle trycka..(jaaa jag är lite trög men min hjärna stannade kvar i frankrike förra året o vill inte komma tillbaka..lol) Men jag tror att en del inte skriver för att dom kanske inte har kommit underfund med hur man ska göra..menar inte att dom/ni är tröga nu alltså..hehe..men jag vet att jag är rätt trög o det tog ett litet tag för mig

Ja, men självklart kan det ta ett tag innan man lär sig allt. men det är faktiskt otroligt många äldre medlemar som inte skrivit något heller. Lite trist bara. Så mycket roligare när det står något ju. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jo det kan jag hålla med om. jag gillar att kolla runt å se vad det är för människor här inne