Decembers Jul bilder (Vinnaren)

Grattis och god jul!

putt
ÅÅh va roligt! stitch tackar å bockar! (å hälsar att han kommer bita av matte hälsenan för att hon hade mage att lägga upp ett sånt piiiiinsamt kort)

Scch, inte skvallra. jag har INTE visat det för honom. Jag sa att han vann en tävling om snyggaste killen i badbyxor! Så du får hålla dig till den storyn nu.
#4 okej, då kör vi på den! men nåde dig om du skvallrar! Då vet jag vem jag kommer tvinga i en baddräkt å fota!

Vilket hot!! Jag lovar!!! Heder!! Jag står på knäna nu!! Ser du?? Hjääääälp, ska springa och spotta ut chokladen genast…….
#6 nja, vi får väl se vad stitch säger när jag kommer hem….men du vet ju att jag alltid har kameran i högsta hugg!

Du är j-kligt nära till att inte bli insläppt nu hörru.
ÅÅÅÅH va bra! då kan jag stanna ett par veckor till…tror jag börjar få koll på den här skidgrejen ju! Idag såg jag ut som en havande barbapappa i skitande ställning, imorgon siktar vi på en lätt uppblåst barbapappa i pisten. Om ett par veckor ser jag kanske ut som spunnet socker som kommer glidandes i pisten!

Det är lugnt, stanna du. Jag kan ha bytt adress till dess förstås, beroende på hur mycket grannarna klagar på iller-lukten tills dess förstås. Har du tur så kanske du får ett flyttkort.

Skojigt att tjockisen vann.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#11 haha så du erkänner att han e en tjockis :P

#12: hmm, liiite svårt att neka med den bilden. Har dock skvallrat för honom att han inte får ställa upp på sådana kort mer om jag ska kunna försvara hans vikt inför dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars