porrstjärna
känner mig så oerhört lyckligt lottad som har en helt egen porrstjärna! Introducing Ludde - för brunstig för sitt eget bästa
Han luktar starkare för varje dag, än så länge tycker jag han luktar rätt gott när man sniffar på honom, men doften i lägenheten e ju mindre kul. Än så länge fortsätter han vara klockren på låda, inget revir pinkande, men han sätter på rickie och molle dagarna i ända. och det e inte bara bita i nacken och släpa runt, utan han försöker verkligen sätta på dem. suck. Var han tvungen att vara så jäkla tidigt utvecklad?

Det låter idenstiskt med brorsan. Han sätter på¨Gördis och nalle puh så ofta han kan. Hihi
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
suck..dessa överkåta små pälsmaskar
Kanske en dum fråga med våldtar illrar varandra? Jag vet att bl.a delfiner gör det, gäller det även illrar? Jag e lite orolig för Alaska…
Mvh Jenny

#3 verkligen våldta som in med snoppen och sprut och allt? Ingen aning… Sigge får inte in snoppen och tur är det, för våra illrar är inte kastrerade, Sigge ska få ha kvar sina kulor men om gördis går in i bruns så tar vi henne

#3 delfiner är det enda djur som har sex för nöjjets skull precis som oss människor.

#5 en del apor också

ja, deffinitivt apor också… såg på ett program på animal planet… då satt en apa och runkade
för han såg två andra apor som parade sig eller nåt sånt… värsta snuskiga…
golf.ifokus.se

#5 ja men baar vissa raser

Min Molle.. brorsan till Ludde, är oxå brunstig! Kissar ner hela huset! 

#9 då är det en brorsa tillmin Sigge.
Usch ser då intre fram emot den dagen harley blir brunstig :(
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Apor, delfiner & Lejonhonor vad jag vet har sex för nöjes skull ;)

valle sällar sig till brunsthanarna

# 10 Jasså! Alltid kul att veta vilka som är släkt! :D

Och Nalle, suck. Som fått pungkulor som puttekulor bara de senaste dagarna och släpar omkring på Pyret härhemma.

Mm… Molle våldför sig på Bino hela tiden! SUCK! Får ha honom separat för att skona Bino :P
Bus har oxå blivit pökanödig nu när vi har illergäster här. Av 4 tjejer och 3 killar väljer han naturligtvis en av grabbarna att pöka på.
Skrattade så jag fick en astmattack när han låg och juckade..
Blev så chockad eftersom det är första gången han visar riktigt brunstbeteende.
Sara
Här hemma ramalde kulorna ner på groggie väldidr tidigt tycker jag, men de var små och vi tyckte fortfarande han luktade honung. Men NU , de är stora som äpplen och han har fått eget rum med kök och taolett. Nej, skämt och sido. Men det är nära!!
#13 Sokrates har också kommit igång nu.