kastrerad hane med lust
börjar fundera på om jag har en sådan faktiskt. Molle kom ju hit i extrem högbrunst. Kulor stora som valnöter och han hade ett väldigt starkt brunstbeteende. men lugnade sig snabbt efter kastreringen. Nu har jag ju en okastrerad tjejja här hemma, som ännu inte är i brunst, men det är nog bara en tidsfråga. hur som helst är Molle den som visar mest intresse för henne. Inte det vanliga "ny iller, måsta spöa" beteendet, men han poppar halvt ihjäl sig, och det låter inte som lek poppande utan mer som "kom hit snygging" så att säga. han ger sig inte utan hänger efter henne konstant. Ludde däremot som är brunstig bryr sig inte hälften så mycket om henne. Han är mer intresserad av att para sig med stitch. Men som sagt, det hade ju vart riktigt trevligt om molle verkligen hade lusten kvar, och kunde användas för att ta tjejen ur brunst.
finns det nån här som haft en sån hane? hur betedde han sig?
ja, hoppas Molle är en sån iller! :) smidigt för dig!
Sajtvärd på Iller.ifokus
ja hoppas kan man ju. hadde vart kul om han var bra på något iaf! hehehe

ja men det är ju super om molle kan fixa det=)

Vet att det finns de hanar som gör så. Var rädd om den du :-)
Tyvärr brukar de hanarna tappa intresset med efter ett par år efter kastreringen. Så de är oftast bäst första året efter sin kastrering om man säger så.
Men njut så länge du har honom. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
om det nu är så att han verkligen har lusten. eftersom han e min är det fullt möjligt att han bara e knäpp.

haha eftersom han är din kommer han säkert bryta alla normala regler och hålla kvar detta hela livet :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#6 yes please!