"min iller är ingen riktig bandit"
Inte på något sätt ett viktigt inlägg detta men jag blev så överraskad när jag jag upptäckte att Julius inte vill ha, inte ens smaka på Marshall's Bandit Ferret Treats, som jag har köpt till honom. Får väl se om han ändrar uppfattning men icke att dessa är intressanta! Lite kul tycker jag, jullebullen ändrar sig kanske inom sinom tid (haha han får göra precis som han vill förstås) men han äter så glatt sitt foder och sådär men godis är han som sagt inte alls intresserad av.. kanske har han inte tid, vad vet jag, - hans mat-spring-och-sovklocka ringer ju ständigt 
Prova att hälla lite vetegroddsolja på dem i början, så skall du se att han får smak för dem sen. Det vart samma visa när jag skulle börja ge honom b-vitamin, han ville inte alls ha, men efter att ha fått groddolja på några tabletter så åt han dem med god aptit sen. 
ahaaaaa, Tack tjejen! vad skulle jag göra utan dig… 

haha. Klara dig otroligt bra. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hur har det gått med Bandits. Vill julius fortfarande inte äta dem?
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

va?+ pys äter allt jag ger han ur handen..tom nyskuren citron

Har jullen börjat uppskatta sina banditer nu? hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Oj, har visst missat denna tråden, inte meningen Madde att inte svara dig =)
Men hmm, faktiskt så vet jag inte, måste testa igen - får be om att återkomma med svar om Jullens smaklökar! 
Det är ingen fara Tessa. Det är lätt och missa trådar när massa människor skriver här inne på iFokus. =) Det tar ju inte lång tid för tråden att flytta sig några sidor då. =)
Bättre sen än aldrig. Hoppas att han börjar gilla bandits. Våra små älsklingar kan inte låta bli dem. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.