ännu en tjuv!
Underbara Dweia har nu varit här i några dagar och nyss märktes det att hon blivit varm i kläderna! fångade just henne på språng genom lägenheten, inte med en penna i munnen utan TRE!!! hehehe 2 min senare var hon i pennstället igen å jag lyfter upp henne..då har hon 2 pennor mellan tassarn i ett krampaktigt tag ;) förövrigt spenderar hon dagarna med att sno rickies pipisar, när han sover, som han snor tillbaka när hon sover å så håller de på ;)
haha
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Vill bara poängtera att det är MITT knä hon sitter i och hon var MIN först. Väldigt, väldigt liten stund men ändå….
Fan, skulle behållt henne, kastat ut Sara och reglat dörren ju!!
#2 jadu så illa det kan gå ;) erkänn att du inte riktigt fattade vad som hände? det var väl första gången det slutade så?

hehe vilken skicklig liten tjuv, en riktigt söt tös;) Har inte sett henne förut, är hon en ny familjemedlem?=)

Jag går tydligen att överrumpla när jag inte har sovit. INTE bra!!
#4 yup!
#5 u have NO idea!

#6 Grattis till er nya familjemedlem=D
Ännu en till?
:) Du är tokig som få…oavsett om du behåller henne eller ej ;)
#8 certifierad dummskalle i know Moahahaha ;)
varför har du låst tråden?

Den är väl inte låst?
Mustela putorius
behöver vi säga mkt mer än så? Deras namn förklarar ju allt ;)
Illaluktande tjuvar 
å den här e värre än alla! klockan halv 3 inatt fick jag monetera ner hela mitt iller hus (4 våningar, aptungt!) för jag hörde hur hon låg å tuggade på något jag inte kom åt. mycket riktigt, tjejen har skruvat i sär en bläckpenna och ligger å tuggar på gummi greppet. Så leta igenom hela våningen och plocka ut allt som hon kan tänkas tugga på. E verkigen inte van med illar som biter så på saker längre!
#15 bah.. såna är alla mina :P
Här måste jag ha stenkoll på alla prylar, inget gummi framme helt enkelt.

Jag fårhålla koll på skumtomtarna, Imorse jagade jag Sigge 3 varv i lägenheten med en i munnen. Var ganska sött när vi nackskinnade honom och han väste och slickade sig om munnen samtidigt, som en kalkon lät han.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
# 17 Haha.. Ja du var säkert jättesöt jagandes Sigge när du hade en skumtomte i munnen. 
*jättetrött*
Sara